خشکشویی آنلاین حباب

روش های شستشوی لحاف پشم شیشه

یکی از خدمات قابل ارائه توسط خشکشویی آنلاین حباب شستشوی لحاف پشم شیشه است که با دقت و ظرافت خاص و با استفاده از مواد و روش های مخصوص و توسط تکنسین های حرفه ای و کاربلد این مرکز انجام می شود .
این نوع پتوها سبک، گرم و سازگار با محیط زیست هستند، اما مراقبت از آنها نیاز به تلاش دارد، زیرا آنها به سرعت به گرد و غبار را جذب کرده و می توانند به منبع آلرژی تبدیل شوند. اما چگونه می توان پتوی پشم شیشه را شست و تمیز نگه داشت بدون اینکه خراب شود؟

نحوه شستشوی لحاف پشم شیشه

آماده شدن برای شستشو

برای شروع شستشوی لحاف پشم شیشه ، باید به درستی تمام گرد و غبار از روی پتو حذف شود . با این کار در حین شستشو به مواد شوینده کمتری نیاز خواهید داشت و روند حذف آلاینده ها تسهیل می شود.
سپس باید ماده شوینده مناسب برای شستشو انتخاب شود. پودرهای لباسشویی معمولی کاملاً مناسب نیستند و ممکن است بعداً هنگام استفاده از پتو منجر به ایجاد حساسیت در افراد شوند ، این مواد همچنین به ساختار پشم آسیب رسانده و در نتیجه سایش را افزایش می دهد.
مواد شوینده مناسب برای این کار عبارتند از:
– ژل مایع مخصوص لباس های پشمی
– صابون لباسشویی
– مخلوطی از صابون مایع غیر قلیایی و بوراکس

شستشوی لحاف پشم شیشه
شستشوی لحاف پشم شیشه

نحوه شستشوی لحاف پشم شیشه در ماشین لباسشویی چگونه انجام می شود؟

اگر بر روی برچسب مراقبتی پتو شستشو در ماشین لباسشویی مجاز نشان داده شده است ،  برای شستشو در ماشین لباسشویی ، ابتدا لحاف در داخل یا کیسه یا کیف مخصوص قرار دهید، سپس باید حالت شستشوی ظریف را انتخاب کنید، یک حالت ویژه برای پشم یا پارچه های ظزیف با حداقل سرعت و دمای آب را بیش از 30 درجه تنظیم کنید.
بهتر است آبکشی را دو برابر انتخاب کنید یا دو بار آن را اجرا کنید تا مواد شوینده روی پتو کاملا با آبکشی پاک شود و لکه های صابون بر روی آن باقی نمانند.

نحوه شستشو با دست

برای شستشوی لحاف پشم شیشه با دست داخل یک لگن بزرگ یا وان حمام آب دارای دمای 30 درجه بریزید و پتو را داخل آن قرار دهید . چند بار پتو را داخل آب زیر و رو کنید ولی به هیچ عنوان آن را نمالید و فشار ندهید. اگر لکه ای روی پتو وجود دارد آن را با یک برس تمیز کنید.

نحوه خشک کردن لحاف پشم شیشه بعد از شستشو

از خشک کردن پتو در طی چرخه خشک کن ماشین لباسشویی اجتناب کنید .
لحاف باید پس از شستشو در یک منطقه خشک و دارای تهویه مناسب  یا در فضای باز در سایه قرار گیرد.

نحوه خشکشویی کردن لحاف پشم شیشه در منزل

برای انجام این کار، به یک محصول مایع با لانولین نیاز دارید.
قبل از تمیز کردن، محصول را کاملاً از گرد و غبار و کثیفی تکان دهید. لحاف را طبق دستورالعمل ها در آب غوطه ور کنید و روی آن کف بریزید . بهتر است لحاف را روی زمین پهن کنید تا حتی شستشوی یک قسمت را از دست ندهید. مواد را فقط با کفی که روی اسفنج تمیز کننده تشکیل می شود درمان کنید.
آلودگی ها همراه با فوم حذف می شوند، در حالی که مالش پارچه ضروری نیست. مواد فعال در یک ابزار تخصصی قادر به تمیز کردن سخت ترین لکه ها هستند. اگر کثیفی قابل توجهی روی پتو وجود دارد، حتی قبل از تمیز کردن، آن را با یک محصول درمان کنید.
شستن لحاف پشم شیشه در خانه یک فرآیند نسبتاً پیچیده است. لذا سپردن آن به خشکشویی ، بهترین گزینه است. 

مراقبت از لحاف پشم شیشه

اگر لکه های جداگانه بر روی لحاف پشم شیشه ظاهر شد، ابتدا کثیفی را خشک کنید و سپس با یک برس لباس سفت ، سطح را بمالید.
لحاف را در حالت افقی خشک کنید تا محصولات کشیده نشوند.
لحاف پشم شیشه را در مکانی با تهویه مناسب و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. برای جلوگیری از کثیف شدن ، در نگهداری طولانی مدت، آن را در یک کاور، کیف مخصوص یا در صورت عدم وجود موارد فوق، در روبالشی قرار دهید.
برخی از لحاف ها را به هیچ عنوان نمی توان در ماشین شستشو داد. بنابراین، ابتدا دستورالعمل محصول را مطالعه کنید. در صورت رعایت نکردن قوانین، می توانید باعث از بین رفتن شکل پتو شوید که نمی توان آن را به شکل اصلی خود بازگرداند.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *