خشکشویی آنلاین حباب

رنگرزی لباس در تهران با بهترین کیفیت

برای رنگ کردن و رنگرزی لباس در تهران ، کافی است از خدمات خشکشویی حباب استفاده کنید.
درست است که رنگرزی لباس ممکن است کار سختی به نظر نرسد اما برای کسانی که هیچ نوع رنگ آمیزی تا به حال انجام نداده‌اند این امر می تواند دلهره آور باشد این کار به خصوص زمانی که قرار است لباس مورد علاقه خود را رنگ کنید حساس تر است و نیاز به کمی مهارت دارد .
رنگرزی لباس ممکن است کاری جالب و چالش ‌برانگیز باشد، زیرا نتایج هرگز ثابت نیستند و ممکن است در صورت ناآگاهی یک لباس زیبا را خراب کنید بنابراین بهتر است این کار را به مراکزی که رنگرزی لباس را به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام می‌ دهند بسپارید.
رنگرزی لباس در خشکشویی آنلاین حباب به شما کمک می کند تا بتوانید لباس های مورد علاقه خود که به مرور زمان رنگ و روی آنها رفته است را دوباره رنگ نموده و آن را همانند روز اول نو کنید.

رنگرزی لباس در تهران در خشکشویی آنلاین حباب ( مناطق  22 ، 21 ، 5 ، 2 )

درخشکشویی آنلاین حباب دستگاه های مخصوص رنگرزی وجود دارد که به صورت خودکار ، کار رنگرزی لباس ها را انجام می دهند.
نیروهای این مرکز تفکیک کردن لباس ها را با توجه به نوع رنگ آنها انجام داده و آنها را در داخل دستگاه ها قرار می دهند.

رنگرزی در دو الیاف طبیعی و مصنوعی انجام می شود . الیاف طبیعی شامل پشم پنبه و نخ می باشد که این نوع الیاف ها رنگ پذیر هستند، اما الیاف مصنوعی نوعی الیاف است که در آن ها از مواد نفتی مانند پلاستیک استفاده می شود که ممکن است اصلاً رنگ نگیرند.
شرایط خاصی که برای رنگرزی باید رعایت شود این است که ممکن است در الیاف طبیعی، الیاف تغییر حالت دهد و تغییر حالت آن نیز شامل شل شدن بافت پارچه، کوچک شدن قواره لباس، جمع شدن آستر در لباس‌هایی که دارای آستر می باشند و غیره است که تمام اینها موارد منفی کار می باشند.
در رنگرزی که در خشکشویی حباب انجام می گیرد رنگرزی به این شکل است که کل فرایند کاملاً از طریق دستگاه انجام می گیرد و بصورت پاتیلی که پودر رنگ داخل آب جوش ریخته می شود و یک نوع رنگرزی مرسوم در تمام خشکشویی ها می باشد، نیست.
در رنگرزی توسط دستگاه، رنگرزی به شکل خود پارچه انجام می شود به طوری که پارچه رنگ پس نداده، رنگ آن بور نشده و یک سری موارد پس از رنگرزی رعایت می شود.

پس از پایان رنگ کردن لباس ها آنها را خشک نموده و یکبار با آب آنها را برای متعادل کردن رنگ لباس شستشو می دهند و در انتها لباس رنگرزی شده را به مشتری تحویل می ‌دهند.

رنگ كردن لباس در خشکشویی در غرب تهران  ، چیتگر و…
قبول سفارشات رنگرزی در تهران با بهترین کیفیت
رنگ کردن انواع پارچه ، لباس ، شلوار جین و…

قیمت رنگرزی لباس در تهران

رنگرزی شلوار  90 هزار تومان
رنگرزی پیراهن  90 هزار تومان
رنگرزی مانتو  170- 120 هزار تومان
رنگرزی اورکت و کاپشن  180 هزار تومان
رنگرزی پالتو  230 – 180 هزار تومان
رنگرزی کت  150 هزار تومان
رنگرزی بارانی  180 هزار تومان
برای اطلاع از قیمت مواردی که در لیست نیست تماس بگیرید . 92732 910 021
برای سئوال ، درخواست و ثبت سفارش ، به انتهای صفحه مراجعه کنید .

 

رنگرزی لباس  در منطقه 22 تهران

تمامی خدمات رنگ کردن لباس در همه محله های منطقه 22 تهران ، توسط خشکشویی آنلاین حباب ارائه می شود .
چیتگر – آزاد شهر – آتی شهر – دهکده المپیک – شهرک دانشگاه صنعتی شریف – شهرک راه آهن – پیکان شهر – شهرک گلستان – شهرک اسکان سبز ، شهرک امید دژبان – شهرک ساحل – شهرک چشمه – شهرک نمونه سپاه

رنگرزی لباس در منطقه 21 تهران

ساکن هر محله در منطقه 21 تهران هستید ، رنگرزی انواع لباس ، توسط خشکشویی آنلاین حباب در دسترس شماست.
وردآورد ، تهرانسر ، شهرک غزالی ، ویلاشهر – شهرک شهرداری – شهرک دانشگاه – شهرک استقلال – باشگاه نفت – شهرک دریا – شهرک آزادی –فرهنگیان – شهرک پاسداران

قبول سفارشات رنگرزی لباس در منطقه 2 تهران

منطقه 2 تهران از مناطقی است که خشکشویی حباب ، در تمام محله های آن ، اقدام به ارائه خدمات رنگرزی لباس کرده است .
پونک – کوی نصر – تهران ویلا – شهرک ازمایش – دریان نو – ستارخان – سعادت آباد – مرزداران – شهر آرا – شهرک غرب – صادقیه – طرشت – ایوانک – شریف – توحید – فرحزاد – شهرک غرب

رنگرزی لباس در منطقه 5 تهران

برای رنگ کردن لباس در هر محله منطقه 5 تهران ، از طریق سایت ، تماس و اپلیکیشن ، آماده ارائه خدمات هستیم
آپادانا ، اکباتان – باغ‌فیض – پونک – جنت‌آباد – شهر زیبا – شهران – کن – کوی بیمه – فردوس

 

 رنگرزی لباس چیست؟

رنگرزی لباس فرایندی است که در طی آن از یک ماده رنگی برای رنگ آمیزی الیاف و پارچه لباس استفاده می ‌شود که از نظر شیمیایی به داخل بافت لباس می ‌چسبد . به عبارت دیگر در طی فرایند رنگرزی، رنگی دائمی همانند رنگ پارچه لباس به بافت و الیاف آن منتقل می شود.
فراموش نکنید که رنگرزی لباس با رنگ کردن آن تفاوت دارد . در رنگرزی، رنگ مورد نظر توسط یک فرایند شیمیایی به بافت پارچه نفوذ کرده و در برابر عوامل مختلف مانند شستشوی پارچه یا قرار گرفتن در مقابل نور خورشید رنگ لباس از بین نمی رود در حالی که در رنگ کردن ساده ، پارچه به صورت سطحی رنگ شده و به سادگی نیز رنگ خود را از دست می ‌دهد.
در فرایند رنگرزی از عوامل مختلفی مانند کالاهایی که برای رنگرزی استفاده می شوند ، مواد شیمیایی برای نفوذ رنگ به بافت پارچه ، دستگاه های مخصوص رنگرزی و مواد رنگزا استفاده می شود.
از مزایای رنگرزی لباس می ‌توان به کنترل شدت رنگ در حین فرایند و انتخاب رنگ مطابق با رنگ پارچه اشاره نمود.

 

بهترین رنگرزی لباس منطقه 22 • رنگرزی لباس در چیتگر
بهترین رنگرزی لباس منطقه 22 • رنگرزی لباس در چیتگر

انواع رنگرزی لباس شامل چیست؟

به طور کلی رنگرزی کردن لباس ها به دو نوع سنتی و صنعتی انجام است.
در رنگرزی سنتی برای تهیه رنگ، از مواد طبیعی و سنتی مانند وسمه ، پوست میوه های مختلف ، روناس و غیره استفاده شده و وسایل مورد استفاده در این کار وسایل ساده ای همچون همزن ، پاتیل و غیره هستند . اما در روش صنعتی رنگرزی لباس از دستگاه و ماشین آلات رنگرزی که پیشرفته بوده استفاده شده و رنگ های مورد استفاده در این روش نیز رنگ های شیمیایی و مصنوعی هستند.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *