خشکشویی آنلاین حباب

قوانین و مقررات

1 . موضوع متن قرارداد

موضوع متن قرارداد خشکشویی آنلاین حباب: ” انجام کلیه خدمات خشکشویی لباس، مبل‌شویی آنلاین، رنگرزی لباس، اتوشویی اقلامی مانند لباس، پارچه، پرده و اثاثیه قابل شستشوی منزل مانند روفرشی و آباژور؛ به صورت آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن ” می‌باشد.

2 . تعهدات مشتری

قبل از تحویل کالای خود به کارشناس اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز دیگری از جمله پول نقد، زیروآلات، مدارک و … به همراه آن نیست. تمامی اجناس شما توسط کارشناسان حباب مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس در بسته‌بندی مخصوص حباب به کارگاه منتقل می‌شوند. چنانچه اجناس شامل خرابی، پارگی ، رنگ‌رفتگی، پوسیدگی و هرگونه لکه‌ی غیر عادی باشند و این مورد توسط شما در جزییات سفارش بیان نشده باشد؛ حباب هیچ مسئولیتی را متقبل نمی‌شود و عواقب ناشی از آن بر عهده‌ی خود شما می‌باشد.

3 . تعهدات خشکشویی آنلاین حباب

تمام مراحل ثبت سفارش به صورت آنلاین انجام می‌شود. هیچگونه مراجعه حضوری توسط مشتری در کارگاه یا دفتر مرکزی برای تحویل و دریافت سفارش وجود ندارد و اکیداً ممنوع است. تمامی مراحل: ثبت سفارش مشتری، اعزام کارشناس حباب، دریافت البسه مشتری توسط کارشناس، تحویل البسه به کارگاه، تحویل البسه به مشتری توسط کارشناس و اتمام کار با نظارت و بررسی دقیق انجام می شود. کیفیت و سرعت در طول فرآیند کار مدیریت می‌شود. هیچگونه تداخلی در طول فرآیند کاری به‌وجود نخواهد آمد. قیمت خشکشویی براساس نرخ تعیین شده اتحادیه می باشد. قیمت مبل‌شویی نیز با بررسی دقیق و عرف این صنف تعیین شده‌اند. درصورت عدم انتخاب متغییر و عملیات اضافی برای شستشو و اتو قیمت‌ها ثابت بوده وتغییری نخواهند داشت. لباس‌ها باتوجه به نوع جنس، حجم کار و برچسب روی لباس؛ شیوه‌ی شستشوی مختص به خود را دارد. شما می‌توانید مبلغ سفارش را به صورت آنلاین از طریق درگاه بانکی اپلیکیشن پرداخت کنید. در صورت عدم پرداخت آنلاین، هنگام تحویل سفارش توسط کارشناس حباب، مبلغ فاکتور از شما دریافت می‌شود. لطفا از پرداخت هر وجهی به صورت کارت به کارت به حساب کارشناسان جداً خودداری فرمائید. در صورت پرداخت کارت به کارت به حساب هر یک ازکارشناسان حباب شرکت هیچگونه مسئولیتی را متقبل نخواهد شد. بلافاصله بعد از تایید نهایی سفارش، صورتحساب شما در اپلیکیشن بخش پروفایل کاربری قابل رؤیت است. لازم به ذکر است ویرایش صورتحساب تا قبل از تایید نهایی آن امکان پذیر است. خشکشویی آنلاین حباب متعهد به ارائه خدمات ایده آل چه از نظرکیفیت، چه از نظر قیمت و چه از نظر سرعت در تحویل؛ می‌باشد.

4 . عضویت در اپلیکیشن حباب

بعد از ثبت نام در حباب لطفاً رمز عبور و نام کاربری خود را به خاطر بسپارید. در زمان ثبت سفارش تمامی فیلدهای ضروری را با اطلاعات صحیح و دقیق تکمیل کنید. ما را خرسند می‌کنید اگر در بخش تالار گفتگو و یا فرم‌های تماس در وبسایت نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید اما از کلمات و الفاظ نامتعارف و خلاف شرع استفاده نکنید. زیرا در این صورت نظر شما حذف خواهد شد. از هرگونه اظهار نظر در خصوص امور مذهبی و سیاسی جداً خودداری کنید. در صورت عدم رعایت این بند عضویت شما در اپلیکیشن حباب لغو شده و حباب از ارائه هر گونه خدمات به شما معذور خواهد بود. همانطور که قبلاً اشاره شد تمام مراحل ثبت سفارش تنها از طریق اپلیکیشن حباب امکان پذیر است. بنابراین از اعمال تغییرات به صورت غیرسیستمی و تلفنی خودداری فرمائید. درصورتی که قصد اصلاح صورتحساب را دارید اما سفارش‌تان تایید نهایی شده است می‌توانید با کارشناس حباب تماس بگیرید، در صورت تایید کارشناس به صورت سیستمی اصلاحات لازمه انجام خواهد شد.

بیمه خشکشویی یا بیمه لباس

1 . بیمه حباب

حباب برای حفظ امنیت سفارش شما مشتریان عزیز “بیمه حباب” ارائه می‌هد. بیمه حباب از زمان دریافت کالا توسط کارشناس حباب شروع می‌شود و بعد از تحویل سفارش به شما به پایان می‌رسد. تمامی سفارشات بیمه خواهد شد و در صورت بروز آسییب به سفارش شما قیمت اجناس محاسبه شده و نقداً به مشتری پرداخت می‌گردد. مطالعه شرایط بیمه به تمامی مشتریان عزیز توصیه می‌شود. عودت مبلغ بیمه حداکثر تا یک هفته بعد از تحویل سفارش انجام می‌شود. البته ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که حباب در سابقه 5 ساله خود در این صنف همیشه بالاترین کیفیت خدمات را ارائه داده است و تمام سفارشات عاری از هر گونه مشکل و آسیب به مشتری تحویل شده‌اند.

2 . شرایط بیمه حباب

زمانی که سفارش خود را از کارشناس حباب دریافت نمودید، تا یک ساعت بعد از دریافت زمان دارید که هرگونه خسارتی که به کالای شما وارد شده است را اطلاع دهید تا این مورد توسط پشتیبانی حباب سریعاً پیگیری شود. در صورتی که کالای شما توسط حباب مفقود شود یا جنس تحویل داده شده به شما با اصل کالا مغایرت داشته باشد، حباب تمام مبلغ کالای ثبت شده در صورتحساب را به شما پرداخت می‌کند. آسیب‌های احتمالی که در کارگاه ممکن است برای کالا رخ دهد شامل بیمه می شود. حباب هزینه خسارت وارده را به صورت عادلانه پرداخت خواهد کرد. هزینه خسارت معمولاً از نصف بهای روز اول کالا کمتر است. در صورتی که مشتری با این مبلغ مخالفت خود را اعلام کند ده برابر مبلغ سفارش کالای آسیب دیده پرداخت خواهد شد.

3 . شرایط بیمه حباب

1. تعمیرات لباس شامل بیمه نمی‌شود.
2. اجناسی که روی آن تعمیرات انجام شده باشد شامل بیمه نمی‌شوند .
3. لباس‌های آسیب دیده از نظر جنس، رنگ و بافت پارچه و رنگ به رنگ شدن که کارشناس حباب در زمان تحویل مشاهده می‌کند شامل بیمه نمی‌شود. بنابراین لطفا هنگام تحویل کالا به کارشناسان حباب لکه و پارگی کالا را متذکر شوید.
4. بیمه فقط و فقط برای کالای ثبت شده در صورتحساب شما خواهد بود. اجناسی که به همراه کالا ممکن است به کارشناس به طور ناخواسته تحویل گردد شامل بیمه نمی شود. حباب هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن وجه نقد، جواهر، دکمه سردست و سایراشیاء یا مدارک همراه البسه چرک را متقبل نخواهد شد.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.