خشکشویی آنلاین حباب

بهترین روش تمیز کردن فرش در منزل چیست؟

بسیاری از افراد اغلب به نحوه صحیح تمیز کردن فرش در منزل با روش های مختلف فکر نمی کنند. یا مثلا ممکن است در مورد خشکشویی کردن فرش چیزی ندانند . تمیز کردن فرش در منزل با روش های خانگی همیشه اثر مورد انتظار را نمی دهد ، ممکن است لکه ها کم رنگ تر شوند ، اما به هیچ وجه ناپدید نمی شوند و مواد فرش خراب می شود که همه اینها نتیجه رویکرد اشتباه برای خلاص شدن از شر آلودگی است.

بهترین روش تمیز کردن فرش در منزل و محل کار

موثرترین روش تمیز کردن فرش در منزل ، سپردن به متخصصان است. خشکشویی آنلاین حباب یکی از مراکز تخصصی خشکشویی فرش و موکت در تهران است که استفاده از خدمات آنها برای تمیز کردن فرش جنبه های مثبت زیادی دارد .
اولاً، نیازی به صرف انرژی برای این فرآیند وقت گیر نیست و ثانیاً، تیم خشکشویی حباب از فناوری‌های مدرن و باکیفیت قالیشویی و همچنین محصولات تمیزکننده و لکه ‌برهای سازگار با محیط زیست، ضد حساسیت و تایید شده استفاده می ‌کند. لذا می توانید مطمئن باشید که تمیز کردن فرش توسط خشکشویی حباب به سلامت شما و اعضای خانواده شما و حتی حیوانات خانگی آسیبی نمی رساند.

تمیز کردن فرش
تمیز کردن فرش

نحوه تمیز کردن فرش توسط خشکشویی آنلاین حباب

تیم متخصصان خشکشویی آنلاین حباب به دلیل رویکرد حرفه ای و باکیفیت خود بسیار معروف هستند و هر سفارش را در بالاترین سطح انجام می دهند. تکنسین های این مرکز به استفاده از مؤثرترین روش های قالیشویی متوسل می گردند . علاوه بر این، فقط از محصولات اثبات شده استفاده می شود که از کیفیت آنها 100٪ مطمئن هستند.
برای افرادی که تا به حال از خدمات خشک شویی استفاده نکرده اند، یک سوال کاملا منطقی پیش می آید و آن هم این است که چگونه فرش ها را با خشک شویی تمیز می کنند ؟ خشکشویی حباب از محصولات پاک کننده سالم از شرکت های پیشرو ، استفاده می کند که به طور خاص برای تمیز کردن فرش با کیفیت بالا و ظریف تولید می کنند که به فرش شما آسیبی نمی رسانند.

 چرا به خشکشویی فرش نیاز دارید ؟

بسیاری از افراد نگران ایمنی فرش خود و البته ایمنی محصولات مورد استفاده شرکت ها هستند و به دلیل این نگرانی ها ترجیح می دهند از روش های قدیمی و اثبات شده استفاده کنند، اما با گذشت سال ها از چنین نظافتی، فرش خراب می شود و پس از آن به طور کامل مانند گذشته به نظر نمی رسد، زیرا مواد تشکیل دهنده فرش خراب می شود. بر این اساس این سوال مطرح می شود :

شستشوی فرش بهتر است یا خشکشویی فرش ؟

تمیز کردن فرش در منزل توسط متخصصان همیشه بهتر است، زیرا آنها می دانند چگونه از محصولات شوینده به درستی استفاده کنند و چگونه به درستی با هر ماده ای از محصول کار کنند. چنین پاکسازی مزایای غیر قابل انکاری دارد:
– فرش شکل خود را از دست نمی دهد.
– فرش مانند قبل باقی می ماند، خراب نمی شود، سفت نمی شود و نمی افتد.
– الیاف فرش کیفیت خود را از دست نمی دهد.
– کثیفی، مو، گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی تا حد امکان بدون باقی ماندن در غیرقابل دسترس ترین مکان ها از بین می رود.

هنگام تمیز کردن فرش از چه مواردی باید اجتناب نمود؟

قوانین متعددی وجود دارد که متخصصان خشکشویی حباب از آنها برای انجام بهتر کار خود استفاده می کنند.
با توجه به اینکه آسیب دیدن فرش بسیار ساده است و باز گرداندن ظاهر اصلی تقریباً غیرممکن است ، بنابراین باید برخی از قوانین مهم را دنبال کنید:

– از مالش بیش از فرش اجتناب شود .
– به هیچ وجه نباید از آب داغ و برس های تمیزکننده بسیار سفت و سخت استفاده کرد، زیرا این کار به مواد آسیب جدی وارد می کند.
– روی فرش خیس راه نروید.
– پس از تمیز کردن ، فرش را نزدیک منابع گرد و غبار قرار ندهید .
با پیروی از این قوانین ساده، می توان فرشی تمیز و باکیفیت داشت .

برای خشکشویی فرش در منزل ، با حباب تماس بگیرید.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *