خشکشویی آنلاین حباب

شستشو و خشکشویی روتختی فوری و باکیفیت

در میان انبوه درخواست ها برای خشکشویی منسوجات در خشکشویی آنلاین حباب، خشکشویی روتختی یکی از جایگاه های اصلی را به خود اختصاص داده است، بطوری که حتی افزایش روزافزون ماشین های لباسشویی در خانه ها نیز ، نیاز به این خدمات را کاهش نداده است .
روتختی ، یکی از ویژگی های اجتناب ناپذیر تخت است. استفاده از روتختی برای محافظت از تخت در برابر کثیفی مورد نیاز است ، به همین دلیل معمولا گرد و غبار زیادی روی آن نشسته و باعث ایجاد لکه روی روتختی می شوند . مراقبت منظم از روتختی ، طول عمر طولانی و عدم وجود بوی نامطبوع در آن را تضمین می کند، همچنین باعث حفظ جذابیت آن می شود، که در فضای داخلی اتاق خواب مهم است.
یکی از مهمترین مواردی که برای مراقبت از روتختی هنگام تمیز کردن آن باید انجام شود ، خشکشویی کردن روتختی برای جلوگیری از آسیب به بافت و رنگ پارچه است . در خشکشویی آنلاین حباب روتختی ها بر حسب جنس ، رنگ ، نوع لکه و … با روش های متفاوت و با استفاده از مواد خاصی خشکشویی می شوند که حفظ کیفیت و رنگ پارچه را تضمین می کنند.

شستشو و خشکشویی روتختی در خشکشویی آنلاین حباب

خشکشویی و شستشوی روتختی 1 نفره
خشکشویی و شستشوی روتختی 2 نفره
شستشو و خشکشویی روبالشتی
خشکشویی و لکه‌بری روتختی

برای شستشو و خشکشویی روتختی 1 نفره و  2 نفره ،می توانید با خشکشویی حباب در تهران تماس گرفته و یا سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت کنید. نیروهای این مرکز با مراجعه به محل مورد نظر شما و دریافت روتختی ها ، پس از شستشو و خشکشویی ، دوباره به صورت کاملاً تمیز به شما تحویل می دهند.call min

خشکشویی و شستشوی روتختی در منطقه 22 تهران

تمامی خدمات خشکشویی روتختی در همه محله های منطقه 22 تهران ، توسط خشکشویی حباب ارائه می شود .
چیتگر – آزاد شهر – آتی شهر – دهکده المپیک – شهرک دانشگاه صنعتی شریف – شهرک راه آهن – پیکان شهر – شهرک گلستان – شهرک اسکان سبز ، شهرک امید دژبان – شهرک ساحل – شهرک چشمه – شهرک نمونه سپاه

قبول سفارشات خشکشویی و شستشوی روتختی در منطقه 21 تهران

ساکن هر محله در منطقه 21 تهران هستید ، تمامی خدمات خشکشویی و شستشوی روتختی
وردآورد ، تهرانسر ، شهرک غزالی ، ویلاشهر – شهرک شهرداری – شهرک دانشگاه – شهرک استقلال – باشگاه نفت – شهرک دریا – شهرک آزادی –فرهنگیان – شهرک پاسداران

خشکشویی و شستشوی روتختی در منطقه 2 تهران

منطقه 2 تهران از مناطقی است که خشکشویی حباب ، در تمام محله های آن ، اقدام به ارائه خدمات خشکشویی و شستشوی روتختی کرده است .
پونک – کوی نصر – تهران ویلا – شهرک ازمایش – دریان نو – ستارخان – سعادت آباد – مرزداران – شهر آرا – شهرک غرب – صادقیه – طرشت – ایوانک – شریف – توحید – فرحزاد – شهرک غرب

شستشوی و خشکشویی روتختی در منطقه 5 تهران

برای استفاده از خدمات خشکشویی و شستشوی پتو در هر محله منطقه 5 تهران ، با خشکشویی حباب تماس بگیرید.
آپادانا ، اکباتان – باغ‌فیض – پونک – جنت‌آباد – شهر زیبا – شهران – کن – کوی بیمه – فردوس

شستشو و خشکشویی روتختی
شستشو و خشکشویی روتختی

چرا خشک شویی روتختی در اولویت است؟

اگر می خواهید خودتان تمیز کردن و شستشوی روتختی را انجام دهید باید بدانید این کار برای ابعاد بزرگ روتختی مانند روتختی های دونفره بسیار مشکل است . شستن دستی روتختی به یک ظرف بزرگ و آب زیادی برای شستشو و آبکشی نیاز دارد و چنین منسوجاتی معمولاً در درام ماشین لباسشویی خانگی جای نمی گیرند. تنها کاری که می توان انجام داد این است که روتختی را تکان دهید تا گرد و غبار آن بریزد و نقاط لکه دار قابل مشاهده را تمیز کنید . شستن و خشک کردن کامل یک روتختی بزرگ دو نفره در آپارتمان عملا غیرممکن است.
استفاده از خدمات خشک شویی در چنین مواردی ارجح است. هزینه خدمات با نتیجه ای که متخصصان تضمین می کنند غیرقابل مقایسه است. با سپردن روتختی به خشکشویی می توان حتی سخت ترین آلودگی را از بین برد، از شر بوهای سرسخت خلاص شد و در صورت لزوم تعمیرات معمولی آن را انجام داد.
توجه! خشک شویی آنلاین حباب استفاده از روش های عامیانه را برای خشکشویی روتختی در خانه را توصیه نمی کند، برای شستن و رنگرزی این منسوجات فقط باید با یک خشکشویی حرفه ای تماس بگیرید.

نحوه حذف گرد و غبار و زباله های کوچک از روی روتختی

اگر تصمیم دارید خودتان تمیز کردن روتختی را انجام دهید، زمان مناسب را برای این منظور انتخاب کنید. اول، این فرآیند بیش از یک ساعت طول خواهد کشید. در مرحله دوم، شما باید یک حمام بزرگ یا جای دیگری برای این کار داشته باشید. نکته سوم خشک کردن روتختی بوده و لازم است در تابستان در هوای خشک و گرم خشک شود .
بسیاری از افراد ترجیح می دهند روتختی را با نگه داشتن گوشه های آن تکان دهند. در واقع، چنین کاری بی فایده بوده و گرد و غبار پراکنده شده در هوا دوباره روی سطح آن می نشیند، همچنین با این کار گرد و خاک زیادی نیز وارد ریه های خودتان می شود. بهتر است طبق موارد زیر عمل کنید:
– یک ملحفه بزرگ را خیس کنید و فشاردهید تا آب اضافه آن خارج شود .
– ملحفه مرطوب را روی روتختی پهن کنید
– با یک جسم سخت مانند چوب روی ملحفه بزنید .
با این کار گرد و غبار و خاک روی روتختی به ملحفه مرطوب منتقل شده و روتختی تازه و تمیز می شود.
همچنین با روشن کردن حالت مکش ضعیف جاروبرقی نیز می توان گرد و غبار را این روش جاروبرقی زد. اگر باز هم ذرات باقی بمانند، استفاده از یک غلتک چسبنده کمک خواهد کرد.

نحوه شستشوی روتختی در ماشین لباسشویی

فقط روتختی های یک نفره و دارای جنسی از پارچه سبک را با ماشین لباسشویی شستشو دهید. همانطور که قبلاً اشاره شد ، همه روتختی ها ، دیگر به سادگی در درام جا نمی شوند. اگر روتختی را با فشار در داخل درام قرار دهید، دستگاه شما خراب می شود ، زیرا روتختی پس از مرطوب شدن بسیار سنگین می‌شوند.
توجه به توصیه های سازنده در مورد شستشو بسیار مهم است . زیرا بطور کلی شستشوی روتختی با جنس خاص مانند روتختی ساتن، ابریشم طبیعی، پشم و توری در ماشین لباسشویی ممنوع است .
روتختی های دارای پارچه های ظریف باید به آرامی در آب گرم با مواد شوینده ملایم شسته شوند و پس از شستشو بدون استفاده از چرخه خشک کن رطوبت روتختی باید بدون پیچ و تاب دادن به آن گرفته شود ، برای این کار باید روتختی را روی پارچه ای که آب را به خوبی جذب می کند، پهن کنید . در انتها روتختی را تنها روی یک سطح افقی و نه روی طناب یا بند رخت خشک کنید.

نحوه شستشوی روتختی با دست

در یک ظرف بزرگ مانند لگن یا وام حمام آب با دمای مناسب بریزید. در اینجا دوباره ارزش یادآوری ویژگی های پارچه ها را دارد. ملیله، کتان و ساتن را می توان در آب گرم شستشو داد، اما پارچه‌های تری، خز مصنوعی و برخی از انواع پارچه‌های نخی بهتر است در دمای 30 و حداکثر 40 درجه شسته شوند تا از تغییر شکل و محو شدن جلوگیری شود. .
در مرحله اول، بسته به میزان آلودگی، روتختی باید به مدت یک ساعت و نیم در محلول شوینده خیس شود.
قبل از شروع کار، باید تمام لکه های قابل مشاهده را با لکه بر پاک کنید یا بشویید.
استفاده از پودر شستشو برای شستن روتختی نامطلوب است ، زیرا پس از پایان شستشو لکه یا توده های سفید روی پارچه باقی می ماند .استفاده از ژل یا مایع شوینده بهترین گزینه است.
برای روتختی هایی که به شدت کثیف هستند، باید چندین بار آب را عوض کنید تا شفاف شود. هنگام آبکشی، استفاده از نرم کننده را فراموش نکنید، زیرا باعث نرمی مواد می شود و از ایجاد چین و چروک روی روتختی هنگام خشک شدن جلوگیری می کند. برای خشک کردن، یک مکان خشک تهویه شده و بدون دسترسی به نور مستقیم خورشید را انتخاب کنید.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *