خشکشویی آنلاین حباب

شستشو و خشکشویی پرده

خشکشویی آنلاین حباب یکی از مراکز مدرنی است که از طیف وسیعی از فناوری ها و محصولات تمیز کننده منحصر به فرد برای انجام شستشو و خشکشویی پرده ها بصورت حرفه ای استفاده می کند و انتخاب ماده شوینده در این مرکز با در نظر گرفتن نوع پارچه، ویژگی های آلودگی و پیچیدگی آنها انجام می شود .

خشکشویی و پرده شویی در تهران ( مناطق 22 – 21- 5 – 2)

شستشوی پرده توری شستشوی پرده پارچه ای
شستشوی پرده حریر شستشوی پرده مخمل
شستشوی پرده زیرا  شستشوی پرده رومن ، دکوری ، لوردراپه و….

قیمت خشکشویی و اتوبخار انواع پرده

نوع سفارش قیمت خشکشویی (هزار تومان) قیمت اتوبخار (هزار تومان)
تور (متر مربع) 9 – 7  6 – 4
حریر 9 – 7  6 – 4
پارچه ای 12 – 10  6 – 4
مخمل  18 – 15   8 – 6
زبرا قطعه ای  تماس  تماس
والون قطعه ای  تماس  تماس
رومن قطعه ای  تماس  تماس
شید قطعه ای  تماس  تماس

برای سئوال ، درخواست و ثبت سفارش ، به انتهای صفحه مراجعه کنید .

شستشو و خشکشویی پرده در منطقه 22 تهران

تمامی خدمات شستشو و خشکشویی پرده در همه محله های منطقه 22 تهران ، توسط خشکشویی حباب ارائه می شود .
چیتگر – آزاد شهر – آتی شهر – دهکده المپیک – شهرک دانشگاه صنعتی شریف – شهرک راه آهن – پیکان شهر – شهرک گلستان – شهرک اسکان سبز ، شهرک امید دژبان – شهرک ساحل – شهرک چشمه – شهرک نمونه سپاه

شستشو و خشکشویی پرده در منطقه 21 تهران

ساکن هر محله در منطقه 21 تهران هستید ، تمامی خدمات خشستشو و خشکشویی پرده ، توسط خشکشویی آنلاین حباب در دسترس شماست.
وردآورد ، تهرانسر ، شهرک غزالی ، ویلاشهر – شهرک شهرداری – شهرک دانشگاه – شهرک استقلال – باشگاه نفت – شهرک دریا – شهرک آزادی –فرهنگیان – شهرک پاسداران

شستشو و خشکشویی پرده در منطقه 2 تهران

منطقه 2 تهران از مناطقی است که خشکشویی حباب ، در تمام محله های آن ، اقدام به ارائه خدمات شستشو و خشکشویی پرده کرده است .
پونک – کوی نصر – تهران ویلا – شهرک ازمایش – دریان نو – ستارخان – سعادت آباد – مرزداران – شهر آرا – شهرک غرب – صادقیه – طرشت – ایوانک – شریف – توحید – فرحزاد – شهرک غرب

شستشو و خشکشویی پرده در منطقه 5 تهران

برای استفاده از خدمات شستشو و خشکشویی پرده در هر محله منطقه 5 تهران ، با خشکشویی حباب تماس بگیرید.
آپادانا ، اکباتان – باغ‌فیض – پونک – جنت‌آباد – شهر زیبا – شهران – کن – کوی بیمه – فردوس

مزایای خشکشویی پرده

در خشک شویی ، پرده ها بدون استفاده از آب تمیز شده و در عوض از یک حلال تمیزکننده قوی استفاده می شود. این روش می تواند آلودگی های پایدار و تمامی لکه ها را حذف کند . با توجه به اینکه مواد شیمیایی تمیز کننده فقط در مراکز خشکشویی های حرفه ای در دسترس هستند، سپردن پرده به این مراکز باعث می شود که کثیفی ، گرد و غبار و لکه‌ ها کاملا حذف شوند.
از جمله مزایای دیگر سپردن پرده به خشکشویی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1.مراقبت کامل از پارچه های ظریف

در خشکشویی ، از مواد شیمیایی ظریف برای تمیز کردن پرده ها استفاده می شود . انجام خشک شویی پرده بسیار سخت تر از شستشوی آن است. تکنسین های خشکشویی در حین شستشو یا خشکشویی پرده ها بسیار مراقب بافت پارچه پرده بوده تا اسیبی به آنها وارد نشود ، بخصوص اگر پرده توری و ساخته شده از مواد ظریف باشد .

2. عدم چروک و جمع شدگی پرده

پارچه های ساخته شده از الیاف طبیعی مانند پشم و ابریشم در آب جمع می شوند. خوشبختانه، لازم نیست نگران این موضوع باشید. زیرا هنگام خشکشویی حرفه ای ، پرده چروک نمی شوند زیرا در این روش از آب استفاده نمی شود.

3. استفاده از مواد و تجهیزات پاک کننده قوی

در مراکز خشک شویی از قوی ترین و موثرترین مواد پاک کننده استفاده می کند. در نتیجه، خشکشویی به طور کامل هرگونه آلودگی و بو را از روی پرده از بین می برد استفاده از . تجهیزات پیشرفته به کارآمدتر و ملایم‌تر شدن فرآیند کمک می‌کنند.

پرده ها را هر چند وقت یک بار باید شست؟

پرده ، نه تنها در فضاهای مختلف راحتی را به ارمغان می آورند ، بلکه می توانند بر زیبایی شناسی طراحی هر فضای داخلی نیز تأکید کنند. طبق توصیه متخصصان، شستشوی پرده ها هر 3 تا 4 ماه یکبار ضروری است.
اما اگر به طور دوره ای پرده ها را با جاروبرقی یا برس های نرم مخصوص تمیز می کنید، شستشو باید هر شش ماه یکبار انجام شود.
فراموش نکنید که پرده های توری باید بیشتر و تقریبا هر دو ماه یکبار شسته شوند ، زیرا این نوع پرده ها همه بوها را جذب نموده و می توانند به سرعت زرد شوند یا رنگ خاکستری ناخوشایندی به دست آورند.
طبق نظر تکنسین های خشکشویی آنلاین حباب دفعات شستشوی پرده ها به طور مستقیم به محل نصب آنها بستگی دارد، بطوری که اگر پرده در آشپزخانه که به طور مداوم غذا در آن طبخ و آماده می شود نصب شده است با توجه به اینکه ممکن است لکه های چربی روی پرده قرار گیرند، بنابراین باید بصورت منظم شستشوی آنها انجام شود. اما اگر پرده ها پنجره اتاق را می پوشانند، باید هر شش ماه یکبار شسته شوند و اگر بچه کوچک در خانه است، شستن پرده ها باید خیلی بیشتر انجام شود.
برای درک اینکه آیا زمان تمیز کردن پرده ها فرا رسیده است یا نه، می توانید یک آزمایش ساده انجام دهید . بدین منظور کافیست پرده ها را با یک حرکت سبک تکان دهید (نباید ابر گرد و غبار در هوا بوجود آید). اما در شستشوی پرده زیاده روی نکنید، زیرا شستشوی مکرر می تواند منجر به تغییر رنگ یا تغییر شکل پرده شود شود.
توصیه می شود برای جلوگیری از خراب شدن پرده ها شستشو یا خشکشویی پرده را به مراکز تخصصی که خشکشویی پرده را بصورت حرفه ای انجام می دهند ، بسپارید.

انواع رایج پرده

امروزه انواع مختلفی از پرده ها و پارچه ها برای دوخت پرده در بازار وجود دارد. ما رایج ترین انواع پرده و روش های مراقبت از آنها را به شما پیشنهاد می کنیم:

پرده توری

این نوع پرده ساده ترین نوع برای استفاده و تمیز کردن است که به راحتی شسته و خشک می شوند و تقریباً نیازی به اتو کردن ندارند. توصیه می شود که برای جلوگیری از زرد شدن این نوع پرده ها هر 2 هفته یکبار شسته شده و هنگام شستشو از سفید کننده یا مواد شوینده مخصوص برای شستشوی اقلام ظریف استفاده کنید.

پرده مخمل

در خشکشویی آنلاین حباب ، پرده های مخمل در حالت شستشوی ظریف شسته می شوند . اگر آنها را در خانه شستید برای اینکه بتوانید بعداً راحت‌تر آنها را اتو کنید، پرده را روی یک سطح افقی پهن کنید تا خشک شود.

پرده ارگانزا

پرده ارگانزا بسیار ظریف بوده و شستشوی آن بهتر است با دست انجام شود . اگر شستشو در ماشین لباسشویی را انتخاب می کنید، تنظیمات آن را بر روی حالت ظریف قرار دهید و از شوینده های ملایم استفاده کنید .

پرده کتان

کتان ، یک ماده طبیعی بوده و بی تکلف ترین ماده برای پرده در نظر گرفته می شود. شستشوی پرده کتان بهتر است که با دست انجام شده و حداکثر دمای آب 30 درجه باشد اما در دمای بالا با بخار اتو شود.

پرده ابریشم

به عنوان یک قاعده، این پرده های بسیار گران قیمت هستند. با توجه به بافت ظریفی که پرده های ابریشمی دارند ، توصیه می شود برای جلوگیری از خرابی پرده ، شستشوی آنها را به خشکشویی بسپارید.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *