خشکشویی آنلاین حباب

روش شستشوی لباس پشمی بدون آب رفتن

بطور کلی شستشوی لباس پشمی را نمی توان با ماشین لباسشویی خانگی انجام داد، زیرا حتی پس از یک بار شستشو در ماشین لباسشویی ، ژاکت یا پلیور پشمی مورد علاقه شما ممکن است آب رفته یا کشیده شود. در این صورت خشکشویی لباس های پشمی ایده آل ترین گزینه برای تمیز کردن این منسوجات است.
لباس های پشمی در مناطقی با آب و هوای سرد یک پوشش ضروری هستند. آنها بدن ما را در برابر سرما محافظت نموده و راحتی خاصی در برابر سرما ایجاد می کنند. از قدیم الایام افراد از پشم حیوانات برای ساختن لباس، پتو، فرش، قالیچه استفاده می کردند، زیرا نخ پشمی دارای خواص بی نظیری است. محصولات ساخته شده از پشم، ، در برابر الکتریسیته ساکن و رطوبت مقاوم بوده و کاملا گرما را حفظ می کنند. با استفاده طولانی مدت و فعال، اقلام پشمی نیز به شدت کثیف می شوند و نیاز به پردازش جدی دارند. اینجاست که خشکشویی حرفه ای کمک می کند.

خشکشویی آنلاین حباب در تهران یکی از مراکز معتبر و حرفه ای در زمینه شستشوی لباس پشمی با استفاده از مواد و روش های نوین است. شما می توانید مبارزه با کثیفی، لکه ها و بوهای نامطبوع لباس های پشمی خود را به متخصصان این مرکز بسپارید تا در کمترین زمان ممکن نتایج باکیفیت و تضمینی را دریافت کنید.

شستشوی لباس پشمی
شستشوی لباس پشمی

انواع پارچه های پشمی

پارچه های پشمی مدرن به دو دسته پشم خالص و مخلوط پشم تقسیم می شوند. اولی 90 درصد نخ پشمی و دومی 20 تا 90 درصد پشم و لاوسان، نایلون یا ویسکوز دارد. اگر محتوای الیاف مصنوعی بیش از 50٪ باشد، گلوله هایی روی پارچه ظاهر می شود. افزودن لوسان باعث کاهش چروک شدن پارچه می شود و ویسکوز مقاومت سایشی آن را افزایش می دهد.
با وجود تمام خواص، بسیاری از زنان خانه دار از خرید چنین محصولاتی می ترسند، زیرا باور دارند که اولین شستشو باعث خراب شدن آنها می شود. در واقع، با مراقبت نادرست از محصولات پشمی، مشکلاتی مانند تغییر شکل و کشیدگی لباس، یا برعکس آب رفتگی و زبر و خشن شدن پارچه ایجاد می شود .

نحوه شستشوی لباس پشمی در خانه

پارچه های پشمی نیز مانند هر چیز دیگری نیاز به شستن، خشک کردن و اتو کردن. دارند اما برای جلوگیری از سایش زودرس ، لباس های پشمی را زیاد نشویید.
برخی از وسایل پشمی را می توان در خانه شست . اما قبل از اینکه کالای مورد علاقه خود را بشویید ، حتما برچسب مراقبت را بررسی کنید.
اگر قوانین ، شستن و از بین بردن لکه های روی چنین محصولی را مجاز می کند، باید دستورالعمل های مرحله به مرحله زیر را دنبال کنید تا لباس خراب نشود
– آب خنک را در یک لگن بریزید تا رنگ محصول پشمی حفظ شود.
– پودر مخصوص شستن محصولات پشمی را در آن بریزید.
– اگر لکه ای روی پارچه وجود دارد، قبلل از اقدام به از بین بردن آن، واکنش به عامل شیمیایی را در نامحسوس ترین مکان لباس بررسی کنید.
– لگن را خالی و آب کثیف را تخلیه کنید. در صورت لزوم مراحل را تکرار کنید و آن را آبکشی کنید .
– در انتها لباس شسته شده را روی یک حوله قرار دهید و رول کنید تا تمام آب اضافی جذب حوله می شود.
– لباس را روی سطح افقی در دمای اتاق پهن و خشک کنید. حداکثر دما برای خشک کردن پشم 60-70 درجه سانتیگراد است.

شستشوی محصولات پشمی چگونه باید باشد تا شکل اولیه خود را از دست ندهند؟

شستشوی لباس پشمی با دست با استفاده از شوینده های مخصوص پشم توصیه می شود. به هیچ عنوان شستن اقلام ساخته شده از پشم، آنگورا یا موهر در پودرهای حاوی سفید کننده توصیه نمی شود.
فراموش نکنید که پارچه های پشمی را نباید قبل از شستشو خیس کرد و پس از شستشو نیز نباید آن را مالش داده یا پیچاند تا آب آن خارج شود . بطورکلی از آنجایی که آب و گرما می تواند باعث تضعیف الیاف پشم و ایجاد تغییراتی در ابعاد خطی محصول شود، ترجیحاً روش تمیز کردنی که معمولاً توسط سازنده توصیه می شود، خشکشویی یعنی پردازش محصولات در هیدروکربن یا حلال های مخصوص است. این روش فرآوری، ساختار الیاف پشم را تغییر نمی دهد، از نمد شدن آن (قابلیت تشکیل پوشش نمدی) جلوگیری می کند و شکل پارچه را حفظ می کند .

خشکشویی آنلاین حباب ، راهکار شستشوی با کگیفیت لباس های پشمی

اگر اقلامی از پشم طبیعی، اجناس پیچیده ای از پارچه های ترکیبی حاوی پشم یا لباس های پشمی ظریف تزئین شده با بدلیجات، پولک ها، لوازم جانبی خریداری کرده اید و اکنون نمی دانید چگونه آنها را تمیز کنید، با خشکشویی آنلاین حباب تماس بگیرید. ما خدمات با کیفیت، رویکرد حرفه ای برای تمیز کردن اقلام پشمی و نتیجه بی عیب و نقص کار را برای مشتریان خود تضمین می کنیم.
این مرکز با دقت انواع آلودگی ها مانند گرد و غبار، خاک ، لکه غذا، نوشیدنی ، گیر کردن آدامس، موم و غیره را حذف می کند .
هنگام ثبت سفارش در خشکشویی حباب، می توانید مطمئن باشید که تکنسین های این مرکز بهترین روش تمیز کردن را که برای کالای شما مناسب است انتخاب نموده و با استفاده از آخرین متدها دو نوع تمیز کردن بی ضرر اقلام پشمی را انجام می دهند:

1. خشکشویی

این روش بدون آب و با استفاده از حلال های خاص انجام می شود که ساختار لباس را از بین نمی برد.

2. شستشو با آب

این کار با کمک آب و مواد شوینده موثر انجام می شود. درست است که شستشوی منظم توسط ماشین لباسشویی اغلب برای تمیز کردن لباس ها استفاده می شود، اما این کار بهترین راه حل برای چیزهایی نیست که از پشم طبیعی ساخته شده اند . زیرا ماشین لباسشویی می تواند ظاهر لباس های پشمی را تا حد زیادی خراب کند و آنها را غیرقابل استفاده کند، بنابراین فقط خشکشویی حرفه ای محصولات پشمی تضمین کننده یک نتیجه قابل اعتماد بدون لطمه زدن به خواص اولیه پارچه است.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *