خشکشویی آنلاین حباب

خشکشویی کالسکه کودک

خشکشویی کالسکه کودک یکی از خدمات خشکشویی حباب است .
کالسکه کودک وسیله حمل و نقل اصلی کودک برای حداقل 3 سال اول زندگی او است که بدون توجه به شرایط آب و هوایی و محل سکونت، به طور مداوم در فضای باز استفاده می شود. استفاده مداوم از کالسکه بر ظاهر آن تأثیر منفی گذاشته و خاک و لکه های مختلف روی پارچه، صندلی ، سایبان و کمربندهای آن ظاهر می شوند که همیشه نمی توان به تنهایی و در خانه آنها را از بین برد. اما نگران نباشید ، زیرا راه حل این مشکل بسیار ساده است و توسط خشکشویی کالسکه کودک می توان محصول را به ظاهر اولیه خود باز گرداند. سپردن کالسکه کودک به خشکشویی به شما این امکان را می دهد تا از پیاده روی کردن با کودک خود لذت ببرید.
خشکشویی آنلاین حباب یکی از مراکز معتبر خشکشویی در تهران است که با استفاده از روش ها و تجهیزات خاص خشکشویی کالسکه کودک را انجام می دهد .

منظور از خشکشویی کالسکه کودک چیست؟

خشک شویی روشی برای حذف انواع آلودگی ها بر اساس استفاده از محصولات خاص و مناسب است. برای خشکشویی کردن محصولات مرتبط با کودکان در خشکشویی آنلاین حباب ، برای این کار محصولاتی کاملاً ایمن انتخاب می شوند که حاوی آلرژن ها و اجزایی نیستند که می توانند منجر به تحریک پوست کودک شوند.
خشکشویی کالسکه کودک در یک کارگاه حرفه ای با رعایت نکاتی انجام می شود که به این امکان را می دهد تا هر نوع لکه ای را بدون آسیب رسیدن به پارچه پاک کرد. یعنی پاک کننده های لکه بسته به نوع ماده (طبیعی یا مصنوعی)، رنگ، تراکم آن انتخاب می شوند. این رویکرد تمیز کردن، حذف انواع کثیفی و حفظ درخشندگی و ساختار پارچه را تضمین می کند.
تمیز کردن کالسکه کودک از خاک را می توان در خانه انجام داد. لکه هایی که به راحتی پاک می شوند به راحتی با دستمال ها و مواد شوینده معمولی پاک می شوند. اما حذف آلاینده های پیچیده چندان آسان نیست و اگر روش اشتباهی را برای حذف آنها انتخاب کنید، ممکن است منجر به تغییر رنگ، سایش مواد و جمع شدن آن شود. یعنی ظاهر کالسکه خراب و غیر قابل استفاده می شود .
اما سپردن کالسکه به یک مرکز حرفه ای خشکشویی عاری از این کاستی ها است با حفظ رنگ و ساختار پارچه روی عناصر نرم، محصولی کاملاً تمیز دریافت خواهید کرد.

خشکشویی کالسکه کودک
خشکشویی کالسکه کودک

کدام قسمت های کالسکه کودک در معرض آلودگی بیشتری قرار دارند ؟

طراحی کالسکه کودک شامل عناصر فلزی و پلاستیکی است و قسمت های نرم آن از مواد متراکم ساخته شده است. نشیمن گاه کودک در کالسکه، پوشش های قابل جابجایی و سایبان اغلب مستقیماً آلوده می شوند. بسته به مدل، عناصر اصلی را می توان حذف کرد، اما محصولات غیر قابل جداسازی نیز وجود دارد که به این دلیل تمیز کردن آنها به ویژه دشوار است.
کثیفی زیادی روی عناصر نرم کالسکه کودک ایجاد می شوند که اغلب شامل موارد زیر هستند:
– لکه های آب میوه، نوشیدنی های شیر و مایعات روغنی
– آثار مایعات بیولوژیکی
– خاک خیابان
کودک می تواند کالسکه خود را با قلم های نمدی نقاشی کند که گاهی اوقات به خوبی با آب ساده شسته نمی شوند. خشکشویی تقریباً با انواع لکه ها، صرف نظر از زمان ظاهر شدن آنها، مقابله می کند.

مراحل تمیز کردن کالسکه

قبل از تمیز کردن عمیق، ابتدا قسمت های متحرک کالسکه باید باز شوند و تمام عناصر قابل جابجایی برداشته می شوند، سایبان ، زیرپایی ها و … حذف می شوند. عناصر پلاستیکی و فلزی، چرخ ها شسته می شوند، توجه ویژه ای به اتصالات آنها می شود. پس از آن، آنها کاملا خشک می شوند.
خشکشویی مستقیم سایبان های نرم، گهواره و سایر عناصر پارچه ای در چهار مرحله انجام می شود:
– محصولی با ترکیب مناسب روی قسمت های مورد نظر اعمال می شود، کف می کند، پس از مدتی سطح با برس تمیز می شود.
– بقایای مواد شوینده با یک جت قدرتمند آب شسته می شوند.
– با کمک یک مولد بخار، ضد عفونی و تمیز کردن عمیق پرکننده انجام می شود.
– محصول خشک می شود.
پس از خشک شدن، کالسکه به ترتیب معکوس مونتاژ می شود و مشتری یک وسیله نقلیه کاملاً آماده برای استفاده دریافت می کند.

چرا خشکشویی کالسکه بهترین انتخاب است ؟

نظافت کالسکه کودک با استفاده از خدمات خشکشویی از همه طرف سودمند است، زیرا:
– خشکشویی کالسکه کودک با وسایلی انجام می شود که موثر و در عین حال برای سلامتی کودک و عناصر پارچه ی کالسکه ایمن هستند.
– از بین بردن و مونتاژ بعدی محصول مشکلی ایجاد نمی کند، زیرا کارکنان با تجربه این کار را در بخش های خدمات انجام می دهند.
– با این کار کالسکه کودک نه تنها از خاک، گرد و غبار، لکه ها و سایر آلاینده ها پاک می شود، بلکه ضد عفونی و کاملاً خشک می شود.

تمیز کردن عمیق یک فرآیند نسبتاً پر زحمت است که به زمان زیادی نیاز دارد و خشک کردن کامل می تواند 2-3 روز در خانه طول بکشد. والدین جوان همیشه وقت زیادی ندارند، بنابراین خشکشویی کالسکه کودک در خشکشویی راحت ترین گزینه است.

برای اطلاع از قیمت و سفارش خشکشویی کالسکه در تهران ، با حباب تماس بگیرید.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *