خشکشویی آنلاین حباب

اتوشویی و خشکشویی در شهرک اکباتان فوری

اگر برای تمیز کردن، حذف لکه، رنگرزی ، رفو لباس و… برای برخی از لباس های خاص و مورد علاقه خود به دنبال یک خشکشویی در شهرک اکباتان می گردید، می ‌توانید سفارش خود را بصورت تلفنی ، و آنلاین در خشکشویی آنلاین حباب ثبت کنید تا این مرکز در کمترین زمان نیروهای خود را به آدرس مورد نظر شما اعزام نموده تا البسه را از شما تحویل بگیرند و برای پیاده سازی عملیات مورد نظر شما بر روی لباس آن را به خشکشویی انتقال داده و و دوباره به شما تحویل دهند.

اتوشویی و خشکشویی در شهرک اکباتان

اتوشویی و خشکشویی انواع لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه
شستشو و خشکشویی لباس عروس و لباس های مجلسی
شستشو و خشکشویی پتو ، روفرشی، لحاف، روتختی، ملحفه ، شستشوی تشک تخت – شستشوی تشک خوشخواب و …

اتوشویی و خشکشویی انواع پرده پارچه ای، مخمل، توری، زبرا و…  
خشکشویی کفش اسپرت و کتانی ، خشکشویی کفش جیر و چرم ،خشکشویی نیم بوت جیر و چرم
خشکشویی و مبل شویی : مبل استیل ، مبل راحتی ، مبل مخمل ، مبل چرم ، میز ناهارخوری و … خشکشویی تشک خوشخواب با بهترین کیفیت ( قیمت و ثبت سفارش )
رنگرزی لباس های مردانه و زنانه / رنگرزی شلوار / رنگرزی مانتو / رنگرزی کتان و جین و… ( قیمت و ثبت سفارش )

شهرک اکباتان کجاست؟

یکی از شهرک های قدیمی، بزرگ و معروف در غرب تهران شهرک اکباتان نام دارد که در اواسط دهه 40 بنا شده و علاوه بر اینکه از سبک معماری خاصی برخوردار است به دلیل آنکه تمام امکانات از جمله امکانات آموزشی، رفاهی، پزشکی، تفریحی و غیره در داخل شهرک وجود دارد زندگی در آن راحت بوده و به عنوان یکی از شهرک های محبوب دربین مردم تهران شناخته می‌ شود.
موقعیت جغرافیای شهرک اکباتان نیز بسیار خاص بوده به طوری که از جهات مختلف دسترسی های گسترده ای به مناطق مختلف تهران دارد. به عنوان مثال از قسمت شمالی این شهرک با بزرگراه تهران -کرج از سمت جنوب با بزرگراه شهید لشکری از قسمت شرق به شهرک آپادانا و از غرب به صنایع هوایی وصل است.
ساختمان های مسکونی بنا شده در شهرک اکباتان از زیبایی و ویژگی های مختلفی برخوردار بوده و در برابر زلزله بسیار مقاوم ساخته شده اند به طوری که می ‌توانند در برابر زلزله ای با قدرت ۹ ریشتر مقاوم باقی بمانند. ساختمان های مسکونی این شهرک در سه فاز مختلف که هر کدام شامل چند بلوک هستند قرار دارند.

خدمات خشکشویی حباب شامل چه مواردی می شود؟

پس از سپردن البسه به این مرکز ، نیروهای متخصص خشکشویی حباب ابتدا لباس را از نظر وجود و تشخیص نوع لکه و یا آسیب و پارگی کاملا بررسی می کنند.
در صورت وجود لکه بر روی پارچه بر حسب نوع لکه از محصولات خاصی برای حذف لکه از روی لباس استفاده می ‌شود.
در ادامه لباس با فرآیند خشک یا مرطوب تمیز شده و در انتها، کار خشکشویی با اتو کردن و کشیدن کاور بر روی لباس تکمیل می شود.

خشکشویی در شهرک اکباتان
خشکشویی در شهرک اکباتان

مزایای استفاده از خشکشویی آنلاین حباب شامل چیست؟

شستشو و تمیز کردن لباس ها با کیفیت بالا

سپردن لباس ها به خشکشویی حباب ، تمیز کردن بی عیب و نقص و با کیفیتی را تضمین می کند . در واقع استفاده از روش های درمانی خاصی که توسط این مرکز مورد استفاده قرار می گیرد، باعث حفظ کیفیت لباس می شود و یک نتیجه عالی را تضمین می کند.
شما همچنین می ‌توانید علاوه بر لباس سایر اقلام مانند پتو، ملحفه ، کوسن ، مبل و غیره را نیز به این مرکز بسپارید.

محافظت بیشتر از لباس ها ملحفه و غیره

خشکشویی حباب برای انجام وظایف خود از محصولات اکولوژیکی استفاده می کند تا احترام به محیط زیست را بجا آورده و همچنین نتیجه نهایی کار عالی باشد . این مرکز از حلال هایی که بوی نامطبوع بر روی لباس ها به جا می گذارند استفاده نمی کنند و در عوض از فرآیندهای استفاده می کند که از الیاف لباس شما بیشتر محافظت می کند.

برخورداری از قیمت های مقرون به صرفه

خشکشویی آنلاین حباب هوای جیب مشتریان خود را داشته و خدمات خود را با نازلترین قیمت ها ارائه می دهد . بنابراین علاوه بر مطمئن بودن از دریافت خدمات حرفه ای و افزایش ماندگاری لباس های خود هزینه کمتری را نیز برای تمیز کردن آنها بپردازید.
در این مرکز از محصولات طبیعی و مواد با کیفیتی برای خشکشویی لباس ها استفاده می شود که باعث ایجاد واکنش های آلرژیک در بدن انسان نمی شود.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *