خشکشویی آنلاین حباب

روش تمیز کردن کفش نبوک

نبوک ، یک ماده ظریف و زیبا است که فقط با جیر رقابت می کند . از این ماده برای تولید کفش های نبوک نیز استفاده می شود . هنگام انتخاب کفش های ساخته شده از نبوک، باید نحوه تمیز کردن چنین محصولاتی را بدانید، اینکه چه کاری باید انجام دهید تا روند خراب شدن آن را کند کنید . یکی از مطمئن ترین روش های تمیز کردن کفش نبوک ، خشکشویی کردن کفش های نبوک و سپردن آنها به مراکز معتبر خشکشویی است .
خشکشویی آنلاین حباب در تهران یکی از این مراکز معتبر و حرفه است است که با استفاده از روش های ویژه و مواد شیمیایی مخصوص بدون هیچ گونه آسیبی کفش های نبوک شما را کاملا تمیز می کند .

نحوه تمیز کردن کفش نبوک

قبل از تمیز کردن لکه از روی کفش های نبوک از لکه ها، باید مشخصات مواد را درک کنید . نبوک ، تلاقی بین جیر و چرم است. این ساختار دارای پرزهای ظریفی است که می توان آن را با دباغی کروم و صیقل دادن سطح پوست گاو به دست آورد. این ماده بسیار بادوام، مقاوم در برابر رطوبت است، عمر طولانی دارد و اغلب از آن برای دوخت چکمه های کوهنوردی استفاده می شود.
نحوه تمیز کردن لکه های چربی از روی کفش نبوک به زیرگونه مواد بستگی دارد:
نبوک طبیعی برای لمس بسیار دلپذیر است، تعادل حرارتی لازم را حفظ می کند، دارای تنفس عالی است، نیازی به نگهداری خاصی ندارد .
از نظر بصری، تشخیص این ماده از مواد طبیعی دشوار است، از تغییرات دما، رطوبت بالا نمی ترسد و عمر طولانی دارد . لازم است مواد را با دئودورانت ها و ترکیبات ضد عفونی کننده خاص پردازش کنید.
نبوک روغنی این یک ماده خام طبیعی است که با ترکیب روغن اشباع شده است. این به تشکیل یک لایه ضد آب کمک می کند. در ظاهر، چنین نوبوک هایی صاف، کمی مرطوب و قوی است. از آن برای تولید چکمه های زمستانی استفاده می شود.

تمیز کردن کفش نبوک
تمیز کردن کفش نبوک

برای تمیز کردن کفش های نبوک ، باید از برس های مخصوص استفاده کنید که دارای مشخصات زیر هستند:

– آنهایی که دارای سطح تمیز کننده هستند.
– آنهایی که یک لایه اضافی به شکل یک اسفنج نرم دارند.
– آنهایی که توده ای از لاستیک را با یک لایه اسفنجی و فلزی ترکیب می کنند.
یک جایگزین می تواند استفاده از پاک کن لاستیکی باشد.

نکات اساسی برای مراقبت از کفش نوبوک شامل چیست؟

مطمئناً خشکشویی کفش بهترین راه حل خواهد بود ، اما می توانید خودتان کارهایی را برای تمیز کردن این کفش ها در خانه نیز انجام دهید. نحوه تمیز کردن نوبوک از لکه های مختلف بستگی به آلودگی دارد. تمیز کردن کامل شامل چندین مرحله است. بیایید آنها را با جزئیات بیشتری در نظر بگیریم.

خشک کردن

پس از بازگشت از خیابان، باید کفش های نبوک را خشک کنید. برای این کار نمی توان از وسایل گرمایشی استفاده کرد،کافیست تنها آنها را در دمای اتاق قرار دهید تا خشک شوند . برای سرعت بخشیدن به خشک شدن، کفش ها یا چکمه ها را با کاغذ پر کنید .
نکات اصلی برای تمیز کردن کفش نوبوک عبارتند از:
– با استفاده از برس مخصوص، کثیفی و گرد و غبار از سطح مواد پاک می شود.
– کثیفی هایی که به شدت ریشه دارند با کف یا شامپوی کفش پاک می شوند.
– لکه ها را با یک برس که دارای موهای فلزی نرم یا یک پاک کن است تمیز کنید.
– تمام مراحل، در صورت لزوم، می تواند 2-3 بار تکرار شود.
– در صورت وجود ایراد در کفش از اسپری رنگ آمیزی استفاده کنید.
برای بلند کردن پرزها ، از یک برس استفاده کنید. قبل از تمیز کردن خاک از روی نوبوک ا ، لازم است اقدامات ایمنی را نیز در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که شستشوی مواد با آب لوله کشی با استفاده از مواد شیمیایی خانگی مجاز نیست. فوم معمولاً روی یک اسفنج اعمال می شود و به طور مساوی روی سطح کفش پخش می شود. همچنین هنگام شستن کفش، چکمه یا کفش را محکم فشار ندهید.

بازگشت رنگ و بافت

با از بین رفتن رنگ، ایجاد ریز خراش روی سطح، کفش با وسایل حرفه ای پردازش می شود. برای این کار اسپری و رنگ مناسب است. برای جلوگیری از رگه ها، ترکیب باید به طور مساوی اسپری شود و فاصله 30-40 سانتی متر ایجاد شود.
تمیز کردن نوبوک با کرم چرم معمولی مجاز نیست. چنین تصمیمی منجر به آسیب به مواد می شود.

مرحله نهایی

سپس یک اسپری برای دفع رطوبت بردارید و به طور یکنواخت روی سطح کفش بمالید. مواد طبیعی نیاز به درمان منظم دارند، نبوک روغنی نیازی به محافظت ندارد، اسپری فقط در طول یک فرآیند طولانی پوشیدن کفش استفاده می شود.

توصیه می شود برای انجام این کارها بصورت حرفه ای خشکشویی کفش نبوک را به مراکز معتبر خشکشویی بسپارید .

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *