خشکشویی آنلاین حباب

بهترین روش شستشوی کت و شلوار چیست؟

شستشوی کت و شلوار اگر به روش صحیح انجام شود ، علاوه بر حفظ کیفیت پارچه ، قوام و زیبایی کت و شلوار را تا مدت های زیادی حفظ می کند. 
نباید فراموش کرد که کت و شلواز به دلیل دوخت چند لایه ، برای شستشو ، نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری داشته و در اثر سهل انگاری ، به آسانی دچار تغییر شکل ، تغییر سایز و آب رفتگی و تغییر رنگ می شود .
با توجه به قیمت بالای این نوع پوشت ، برای شستشوی کت و شلوار ، باید بهترین و کم ریسک ترین روش را انتخاب کرد.

چرا نبایدشستشوی کت و شلوار را با دست انجام داد؟

با دست شستن کت و شلوارها، ممکن است در برخی موارد به مشکلات زیر برخورد کنید:
1. خراش و آسیب به پارچه: شستن لباس‌ها با دست ممکن است باعث بروز خراش و آسیب به پارچه شود. اگر پارچه‌های کت و شلوار شما حساس هستند یا دارای طرح‌های ویژه هستند، احتمالاً بهتر است از روش دستی خودداری کنید.
2. نیاز به زمان و تلاش بیشتر: شستن دستی لباس‌ها نیاز به زمان و تلاش بیشتری دارد. شستن کت و شلوارها به طور دستی ممکن است زمان‌بر باشد و نیازمند صرف توجه و انرژی بیشتری باشد.
3. عدم توزیع یکنواخت محلول شستشو: در شستشوی دستی، ممکن است عدم توزیع یکنواخت محلول شستشو در لباس‌ها رخ دهد. این می‌تواند باعث باقیماندن لکه‌ها و مواد شوینده در برخی نقاط باشد.

اگر چه، شستشوی دستی  روش مناسبی برای شستشوی  لباس‌های حساس است، اما برای کت و شلوارها که معمولاً پارچه‌های قوی‌تری دارند، گزینه مناسبی نیست . قبل از هر کاری، همواره دستورالعمل‌های مربوط به پارچه و برچسب راهنما را بررسی کنید و مطابق آن عمل کنید.

مشکلات شستشوی کت و شلوار با ماشین لباسشویی چیست؟

استفاده از ماشین لباسشویی برای شستشوی کت و شلوار  نیز ممکن است با مشکلاتی همراه باشد. برخی از این مشکلات عبارتند از:

1. تغییر شکل و اندازه: شستشوی کت و شلوار در ماشین لباسشویی ممکن است منجر به تغییر شکل و اندازه آنها شود. 
2. خوردگی و ساییدگی: شستشوی مکرر در ماشین لباسشویی می‌تواند منجر به خوردگی و ساییدگی کت و شلوار شود، به ویژه اگر پارچه ضعیف یا حساسیت زیادی داشته باشد.
3. از بین رفتن جزئیات و طرح‌ها: برخی از کت و شلوارها دارای جزئیات و طرح‌های ویژه هستند که در ماشین لباسشویی ممکن است از بین بروند یا آسیب ببینند.
4. لکه‌زدایی ناموفق: در برخی موارد، ممکن است ماشین لباسشویی نتواند لکه‌های سخت را به طور کامل از کت و شلوار حذف کند. این موضوع می‌تواند به خاطر نوع لکه، نوع پارچه و شدت لکه باشد.
5. خطر متوقف شدن زیپ‌ها: زیپ‌ شلوار ممکن است در ماشین لباسشویی گیر کرده و باعث متوقف شدن شستشو شود همچنین می‌تواند به پارچه آسیب برساند .

شستشوی کت و شلوار
شستشوی کت و شلوار

خشکشویی کت و شلوار چه مزایایی دارد ؟

خشکشویی کت و شلوار دارای مزایا و امتیازات متعددی است. در ادامه برخی از مزایای استفاده از خشکشویی کت و شلوار را برای شما ذکر خواهم کرد:

1. صرفه‌جویی در زمان و انرژی: با استفاده از خشکشویی کت و شلوار می‌توانید زمان و انرژی خود را صرف شستشوی دستی و خشک کردن این لباس‌ها صرفه‌جویی کنید. خشکشویی آنلاین کت و شلوار را در محل تحویل گرفته و پس از شستشو و اتوکشی در محل تحویل می دهد. 
2. محافظت از بافت لباس: خشکشویی کت و شلوار مجهز به برنامه‌های خاصی است که با توجه به نوع پارچه و نیازهای لباس، به طور بهینه آن‌ها را شستشو می‌دهد. این برنامه‌ها به شستشوی دقیق‌تر، حفاظت از بافت لباس و جلوگیری از کاهش کیفیت آنها کمک می‌کنند.
3. از بین بردن لکه‌ها و رایحه‌ها: خشکشویی کت و شلوار معمولاً دارای برنامه‌های خاصی برای از بین بردن لکه‌ها و رایحه‌های متداول است. با استفاده از خشکشویی از رایحه ناخوشایند و لکه‌های معمولی  روغن یا لکه‌های کهنه آنها را پاک کنید.
4. عدم تغییر در شکل و کوتاه شدن کت و شلوار: خشکشویی کت و شلوار به شما امکان می‌دهد لباس‌هایتان را با بالاترین درجه تمیزی ، بدون تغییر شکل و آب رفتگی تحویل بگیرید. 
5. افزایش طول عمر کت و شلوار :  شستشوی کت و شلوار در خشکشویی ، با حفظ کیفیت پارچه به افزایش عمر آن کمک می کند. 

برای خشکشویی کت و شلوار در تهران ، با خشکشویی آنلاین حباب تماس بگیرید. 

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *