خشکشویی آنلاین حباب

خشکشویی و مبل شویی در دهکده المپیک تحویل فوری

مبل شویی در دهکده المپیک توسط خشکشویی حباب در منزل با بالاترین کیفیت انجام می شود . برای شستشوی انواع مبلمان اداری و خانگی کافی است با خشکشویی حباب تماس بگیرید.

در سمت شمال غربی شهر تهران محله ای با نام دهکده المپیک وجود دارد که در واقع یک شهرک بوده و اولین بار برای اسکان ورزشکاران خارجی که قرار بود در بازی های آسیایی سال ۱۳۵۳ در ایران شرکت کنند، احداث شد. این محله که تحت نظر شهرداری منطقه ۲۲ تهران قرار دارد از بافت قدیمی برخوردار بوده و به دلیل آنکه بازسازی زیادی در آن صورت نگرفته است توانسته است ظاهر قدیمی خود را حفظ کند. به همین دلیل قیمت ملک در این منطقه نسبت به سایر نقاط تهران مناسب تر است.

خشکشویی و مبل شویی در دهکده المپیک

خشکشویی و مبل شویی : مبل استیل ، مبل راحتی ، مبل مخمل ، مبل چرم ، میز ناهارخوری و … خشکشویی تشک خوشخواب با بهترین کیفیت


دسترسی از محله دهکده المپیک به سایر نقاط تهران از طریق اتوبان شهید همت که از شرق به غرب این محله ختم می شود و همچنین دسترسی به اتوبان آزادگان از سمت جنوب به شمال به آسانی انجام می شود.
وجود رشته کوه های البرز در قسمت شمالی منطقه دهکده المپیک و همچنین رودخانه و باغ های کن در سمت شرقی این محله باعث آب و هوای مطبوع و دلپذیر این محله شده است.
محله دهکده المپیک از مراکز آموزشی و فرهنگی متعددی برخوردار بوده و علاوه بر آن از امکانات بهداشتی ، درمانی ، رفاهی ، تفریحی و مراکز مذهبی متعددی نیز برخوردار است.
شهرک صدرا یک شهرک مسکونی در محله دهکده المپیک و واقع در شرق میدان المپیک می باشد یکی از شهرک های معروف این منطقه است که از ۵۷ بلوک مسکونی و سه منطقه مجزا تشکیل شده و دسترسی ها آسانی به ورزشگاه آزادی دارد.
درست است که دهکده المپیک مجهز به ایستگاه مترو نیست اما توسط ایستگاه های مترو نزدیک مانند ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی به آسانی می توان به این منطقه تردد نمود. ایستگاه های اتوبوس رانی و خطوط تاکسیرانی نیز برای تردد افراد به سایر نقاط شهر در این منطقه مهیا است.
خشکشویی آنلاین حباب آماده ارائه خدمات شستشوی مبل در دهکده المپیک به مشتریان عزیز خود می باشد.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *