خشکشویی آنلاین حباب

خشکشویی و مبل شویی در تهرانسر تحویل فوری

برای سفارش خشکشویی و مبل شویی در تهرانسر ، کافی است با خشکشویی آنلاین حباب تماس بگیرید . انواع مبلمان خانگی و اداری در محل شسته شده و تحویل داده می شوند.

تهرانسر ، یکی از محله های بزرگ واقع در غرب تهران است که به عنوان یکی از مناطق پر رونق و پر رفت و آمد اما با سطح متوسط شناخته شده و تحت نظر شهرداری منطقه ۲۱ قرار دارد.
درست است که تهرانسر از ایستگاه مترو بی نصیب مانده است اما به دلیل وجود خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی تردد از این نقطه تهران به سایر نقاط شهر به آسانی انجام می شود . همچنین توسط نزدیک ترین ایستگاه مترو مانند ایستگاه بیمه در بزرگراه لشکری می توان به این محل به سادگی دسترسی داشت.

خشکشویی و مبل شویی در تهرانسر

خشکشویی و مبل شویی : مبل استیل ، مبل راحتی ، مبل مخمل ، مبل چرم ، میز ناهارخوری و … خشکشویی تشک خوشخواب با بهترین کیفیت



از نظر دسترسی ، تهرانسر از سمت شمال به جاده مخصوص ، از شرق به فرودگاه مهرآباد، از جنوب به بزرگراه فتح و از غرب به بزرگراه آزادگان منتهی می شود . این محله یکی از محلاتی است که نسبت به سایر محلات غربی تهران قیمت خانه مقرون به صرفه تر بوده و به همین دلیل امروزه تهرانسر نسبت به گذشته از جمعیت بیشتری برخوردار است.
محله تهرانسر در تهران از جمله مناطقی است که رو به رشد و پیشرفت بوده بنابراین گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بوده و سرعت توسعه امکانات در این محله مناسب است.
وجود امکانات مختلف از جمله مراکز درمانی ، مراکز تفریحی، ورزشی، فرهنگی، مراکز آموزشی و غیره باعث شده است که افراد برای تامین نیازهای خود هیچ گونه مشکلی نداشته و نیاز به تردد به سایر نقاط شهر نیز نداشته باشند.
یکی از ویژگی های محله تهرانسر تهران این است که در طرح ترافیک و زوج و فرد قرار ندارد بنابراین در صورت داشتن اتومبیل شخصی به راحتی می توان در این محله تردد نمود.
از جمله بهترین خیابان های تهرانسر برای سکونت می توان به بلوار تهرانسر ، محله گلناز ، بلوار یاس و نیلوفر شرقی اشاره نمود. زیرا این محلات از دسترسی های مناسبی برخوردار بوده و تراکم جمعیت در آنها کمتر است.
برای دریافت خدمات مبل شویی در تهرانسر ، نیروهای ماهر و متخصص خشکشویی آنلاین حباب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود می باشند.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *