خشکشویی آنلاین حباب

شستشوی مبل در منزل فوری و باکیفیت

شستشوی مبل در منزل ، یکی از خدمات خشکشویی آنلاین حباب است که با بالاترین کیفیت انجام می شود.
این یک واقعیت از زندگی است که اثاثیه منزل ما کثیف خواهد شد. در اینجا ما از کثیف شدن مبل‌ها سخن می‌گوییم. ذرات گرد و خاک به ترک‌ها و شیارهای مبل راه پیدا می‌کنند، نوشیدنی‌ها روی آنها ریخته می‌شود و البته حیوانات خانگی نیز در کثیف کردن مبلمان بی‌ تأثیر نیستند. خوشبختانه، تمیز کردن مبل نسبتاً آسان است. تمام آنچه که شما نیاز دارید کمی زمان، برخی شوینده‌های مناسب و وسایلی مانند جاروبرقی و بخارشور است.

مبل‌ شویی‌ آنلاین حباب

 در شستشوی مبل ممکن است علاوه بر جاروبرقی به بخارشور و دستگاه‌ها و پاک‌کننده‌های dry-cleaning نیاز داشته باشید. در بسیاری از منازل دستگاه بخارشور نیز وجود دارد اما دستگاه‌های dry-cleaning در خشکشویی استفاده می‌شود. در صورتی که مبلمان شما نیاز دارد به صورت حرفه‌ای شستشو داده شود می‌توانید از خدمات مبل‌شویی تخصصی استفاده کنید. خشکشویی آنلاین حباب علاوه بر ارائه خدمات خشکشویی لباس، شستشوی مبل در منزل را نیز انجام می‌دهد. قیمت مبل‌شویی حباب برگرفته از نوع مبلمان شماست.

خدمات شستشوی مبل در خشکشویی آنلاین حباب

• خدمات شستشو
• خدمات خشکشویی
• خدمات بخارشویی
• خدمات سفیدشویی و لکه برداری

شستشوی مبل راحتی
شستشوی مبل استیل
شستشوی مبل مخمل
شستشوی مبل چرم و …
خشکشویی مبل
شستشو و خشکشویی صندلی های میز ناهارخوری
شستشو و خشکشویی تشک خوشخواب

قیمت مبل شویی در تهران

مبل نیم ست  400 هزار تومان
مبل 5 نفره معمولی  420 هزار تومان
مبل 5 نفره تشک دوبل  560 هزار تومان
مبل 7 نفره معمولی  500 هزار تومان
مبل 7 نفره تشک دوبل  560 هزار تومان
مبل 9 نفره معمولی  550 هزار تومان
مبل 9 نفره تشک دوبل  650 هزار تومان
صندلی ناهار خوری (هر عدد)  30 هزار تومان
خوشخواب تک نفره  300 هزار تومان
خوشخواب دو نفره  400 هزار تومان
فرش ماشینی معمولی در محل (متر مربع)  35 – 25 هزار تومان
موکت در محل (متر مربع)  25 – 20 هزار تومان
کوسن کوچک  15 هزار تومان

برای سئوال ، درخواست و ثبت سفارش ، به انتهای صفحه مراجعه کنید .
برای اطلاع از قیمت مواردی که در لیست نیست تماس بگیرید. تلفن : 92732 910 021

مزایای مبل‌شویی آنلاین حباب

• هزینه‌های کاملاَ ایده آل
• اعزام فوری تکنیسین
• هزینه اعزام رایگان تکنیسین
• کادر مجرب و کارآزموده

شستشوی مبل در منزل فوری و باکیفیت
شستشوی مبل در منزل فوری و باکیفیت

برای تمیز کردن مبل ، به این نکات توجه کنید

1. 1 . همه ما در زمان جاروکشیدن منزل سطح مبل ها را نیز جارو میکشیم. اینجا نیز همان کار را باید انجام دهید اما با دقت بیشتر. تمام ذرات و آشغال های بزرگ را جارو بکشید. تمام سطح مبل را پاک کنید. در این مورد به نکات زیر دقت کنید:
 – از لوله باریک جارو برای ورود به شکاف‌ها و پاک کردن آنها استفاده کنید.
 – تمام سطوح کوسن‌ها را با جارو برقی جارو کنید.
 – بالشتک‌ها را برداشته و پایه مبل را با جاروبرقی جارو کنید.

2. 2 . ممکن است لکه‌هایی روی سطح مبل وجود داشته باشد که گرد و غبار یا کثیفی زیادی در آن جمع شده است و با جاروکشیدن از بین نرود، می‌توانید از یک برس موی سفت برای از بین بردن این نوع از لکه‌ها استفاده کنید و دوباره جاروبرقی را برای مَکِش گرد و خاک آزاد شده استفاده کنید. سعی کنید هنگام استفاده از برس مو قدرت دست خود را بیشتر کنید، البته مراقب باشید که به پارچه مبل آسیب نرسانید.

3. 3 . ممکن است پرز لباس، فرش و یا موی بدن حیوانات خانگی روی سطح مبل قرار گرفته باشد که با جاروبرقی موفق به زدودن آنها نشوید. برای تمیز کردن آنها می‌توانید از غَلتک پرزدار استفاده کنید. غلتک را در یک جهت استفاده کنید تا موها و پرزهای جمع شده، دوباره به سطح مبل برنگردند. اطمینان حاصل کنید که از هیچ مویی غافل نشدید.

4. 4 . در ساخت و سازه بسیاری از مبل‌ها چوب و مواد تزیینی دیگری استفاده می‌شود. این نقاط نیز باید کاملا تمیز و پاک شود. شما می‌توانید شوینده مناسب را بر روی سطح اسپری کنید سپس با دستمال تمیز کنید البته پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از تماس مستقیم شوینده به سطح مورد نظر، ابتدا بر روی پارچه مخصوص اسپری کنید و سپس سطح را تمیز کنید. اگر شوینده مخصوص سطح نیز در منزل نداشته باشید یک پاک‌کننده سطح چند منظوره کافی است.

5. 5 . این مرحله از کار براساس نوع و جنس پارچه مبل شما متفاوت است. معمولا باید یک برچسب در جایی که دیده نمی‌شود وجود داشته باشد که به شما می‌گوید روکش مبل از چه چیزی ساخته شده است. البته احتمالاً قبل از خریداری مبل نیز از نوع پارچه مبل مطلع باشید. وجود این برچسب‌ها از این جهت مهم است که معمولاً دستورالعمل‌هایی برای استفاده از محصولات پاک‌کننده روی پارچه دارند. در ادامه برخی از این اختصارات و نشانه ها را توضیح می‌دهیم که هر نماد به چه چیزی اشاره دارد:

W به معنی استفاده از شوینده water-based به همراه یک بخارشور است.
WS به این معنی است که شما می‌توانید یا از یک شوینده water-based به همراه بخارشور استفاده کنید یا شوینده‌هایی از نوع dry-cleaning. پاک‌کننده‌های dry-cleaning با مواد پرکلراتیلن شستشو را انجام می‌دهند و هیج اثری از آب در آنها نیست.
S به این معنی است که شما فقط و فقط می‌توانید از یک روش dry-cleaning استفاده کنید.
Q به این معنی است که مواد به کار رفته در ساخت مبل اورگانیک است و باید با استفاده از آب سرد شسته شوند.
X به این معنی است که شما برای پاک کردن مو و زدودن پرزهای روی سطح مبل می‌توانید خدمات حرفه‌ای استفاده کنید.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *