خشکشویی آنلاین حباب

اتوشویی و خشکشویی آنلاین در شهرک غرب تحویل فوری

اگر به دنبال یک مرکز خشکشویی آنلاین در شهرک غرب تهران می گردید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین حباب است.
شهرک غرب یکی از محلات مدرن و لوکس در شمال غربی شهر تهران است که از معماری و شهرسازی مدرنی برخوردار بوده و یکی از محلات گران قیمت و اعیان نشین تهران محسوب می شود.
این شهرک که با نام شهرک قدس نیز شناخته می‌شود به دلیل دسترسی های راحتی که به سایر نقاط تهران دارد بسیار مورد توجه افرادیست که به دنبال یک محله خوب و خوش آب و هوا برای زندگی هستند. دسترسی این محله از شمال به سعادت آباد از شرق به بزرگراه چمران از غرب به بزرگراه یادگار امام و از جنوب بزرگراه به بزرگراه شهید همت بسیار آسان است.

اتوشویی و خشکشویی در شهرک غرب

اتوشویی و خشکشویی انواع لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه
شستشو و خشکشویی لباس عروس و لباس های مجلسی
شستشو و خشکشویی پتو ، روفرشی، لحاف، روتختی، ملحفه ، شستشوی تشک تخت – شستشوی تشک خوشخواب و …
اتوشویی و خشکشویی انواع پرده پارچه ای، مخمل، توری، زبرا و…  
خشکشویی کفش اسپرت و کتانی ، خشکشویی کفش جیر و چرم ،خشکشویی نیم بوت جیر و چرم
خشکشویی و مبل شویی : مبل استیل ، مبل راحتی ، مبل مخمل ، مبل چرم ، میز ناهارخوری و … خشکشویی تشک خوشخواب با بهترین کیفیت ( قیمت و ثبت سفارش )
رنگرزی لباس های مردانه و زنانه / رنگرزی شلوار / رنگرزی مانتو / رنگرزی کتان و جین و… ( قیمت و ثبت سفارش )

خشکشویی چیست؟

خشکشویی به مراکز حرفه ای که تمیز کردن پوشاک و منسوجات دیگر را انجام می دهد ، گفته می شود. در خشکشویی از روش‌های مختلفی برای حذف لکه های روی لباس استفاده شده و علاوه بر آن کارهای دیگری مانند رنگرزی ، روفو و… را انجام می ‌دهد.

خشکشویی آنلاین در شهرک غرب
خشکشویی آنلاین در شهرک غرب

اهمیت خشکشویی برای پوشاک و منسوجات در چیست؟

عملکرد اصلی فرایند هایی که طی خشکشویی بر روی لباس و دیگر منسوجات انجام می شود برای اطمینان از ماندگاری طولانی مدت آنها و فرسوده نشدن بافت پارچه آسیب دیده در اثر شستشو می باشد. علاوه بر این ، در خشکشویی با از بین بردن کثیفی و آلودگی که به مرور زمان بر روی لباس نشسته و به الیاف پارچه نفوذ نموده توسط محلول و لکه برهای مخصوص ، باعث ایجاد ظاهری جدید در لباس و از بین رفتن این لکه ها می شود.
بهترین راه حل برای از بین بردن لکه های لباس در دنیا استفاده از فرآیندهای خشکشویی است که در آن مداخله اولیه لکه برداری انجام می شود . عدم مداخله به موقع برای از بین بردن لکه ها یا استفاده از توصیه هایی که مشخص نیست چه کسی آنها را در اینترنت و سایت ها قرار داده است مانند استفاده از نمک ، آبلیمو ، سرکه ، گلیسیرین و غیره ممکن است حذف لکه را غیر ممکن سازد.
نیروهای خشکشویی حباب پس از شناسایی پارچه و لکه روی محصولات نساجی با آموزش و تجربه ای که در این زمینه دارند می توانند با استفاده از لکه برهای حرفه ای بسیاری از لکه ها را با تخصص خود پاک کنند.
بنابراین در صورتی که بر روی لباس مورد علاقه شما لکه ای ایجاد شده فورا با خشکشویی آنلاین حباب تماس گرفته و یا بصورت آنلاین سفارش خشکشویی لباس خود را ثبت کنید تا در کمتر از 24 ساعت لکه از روی لباس شما پاک شود.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *