خشکشویی آنلاین حباب

خشکشویی آنلاین در سعادت آباد تحویل فوری

خشکشویی آنلاین در سعادت آباد تهران فقط با یک تماس در دسترس است. حباب ، خشکشویی آنلاین فعال در غرب تهران است که در تمام مناطق غرب تهران ، آماده ارائه خدمات اتوشویی  و خشکشویی است .

اتوشویی و خشکشویی در سعادت آباد

اتوشویی و خشکشویی انواع لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه
شستشو و خشکشویی لباس عروس و لباس های مجلسی
شستشو و خشکشویی پتو ، روفرشی، لحاف، روتختی، ملحفه ، شستشوی تشک تخت – شستشوی تشک خوشخواب و …
اتوشویی و خشکشویی انواع پرده پارچه ای، مخمل، توری، زبرا و…  
خشکشویی کفش اسپرت و کتانی ، خشکشویی کفش جیر و چرم ،خشکشویی نیم بوت جیر و چرم
خشکشویی و مبل شویی : مبل استیل ، مبل راحتی ، مبل مخمل ، مبل چرم ، میز ناهارخوری و … خشکشویی تشک خوشخواب با بهترین کیفیت ( قیمت و ثبت سفارش )
رنگرزی لباس های مردانه و زنانه / رنگرزی شلوار / رنگرزی مانتو / رنگرزی کتان و جین و… ( قیمت و ثبت سفارش )

امروزه سپردن لباس ها به خشکشویی علاوه بر آسان کردن کار شستشوی لباس ها می‌ تواند موارد مهم دیگری همچون حذف لکه های سرسخت از روی آنها را نیز انجام دهد . خشکشویی حباب یکی از مراکز خشکشویی آنلاین در سعادت آباد تهران است که علاوه بر شستشو و لکه بری از روی لباس ها امور دیگری همچون اتو کردن ، بخارشویی، رنگرزی ، رفو و غیره را نیز انجام می ‌دهد.
یکی از محله های زیبا لوکس و مدرن در شمال غربی تهران، سعادت آباد نام دارد که از جمله مناطق شهرداری منطقه ۲ تهران بوده و به عنوان یکی از محلات بالا شهر و گران قیمت تهران شناخته می ‌شود.
سعادت آباد به دلیل آنکه که در ارتفاعات شهر تهران قرار گرفته دارای آب و هوای بسیار مطبوع و دلپذیری بوده و از محلات و خیابان‌های مختلفی تشکیل شده است . خیابان سرو یکی از خیابان‌های معروف محله سعادت آباد بوده که با نام آیت ‌الله هاشمی رفسنجانی نیز شناخته می شود.
از جمله خیابان های دیگر محله سعادت آباد می توان به خیابان پرورش، پویش، فراز، لادن، پاکنژاد،پامچال، درختی، ارغوان، بخشایش، آسمان ها، شهرداری، ۲۴متری و غیره اشاره نمود.
خبر خوش برای ساکنین سعادت آباد تهران این است که خشکشویی آنلاین حباب خدمات خود را به ساکنین این منطقه نیز ارائه می دهد.

خشکشویی چیست؟

خشکشویی روشی برای شستشوی لباس ها است که باعث از بین رفتن چربی و لکه از روی پارچه لباس می شود . با توجه به اینکه در این روش از آب بطور مستقیم برای شستشو و تمیز کردن لباس ها استفاده نمی شود به آن خشکشویی گفته می شود. قدمت این روش به دوران باستان بازگشته و در آن زمان از موادی مانند آمونیاک و نفت سفید برای از بین بردن لکه ها استفاده می شد، اما امروزه و با ظهور تکنولوژی جدید و ماشین آلات پیشرفته لکه بری با استفاده از حلال های غیر قابل احتراق و فراری به نام پرکلرواتیلن انجام می ‌شود.

خشکشویی آنلاین در سعادت آباد
خشکشویی آنلاین در سعادت آباد

 

مزایای استفاده از خدمات خشکشویی چیست؟

– افزایش عمر لباس ها
– آسان تر شدن زندگی
بهداشتی تر بودن فرایند خشکشویی به دلیل از بین بردن باکتری ها ، ویروس ها و میکروب ها از عمق پارچه
– صرفه جویی در مصرف آب ، برق و مواد شوینده در خانه
– محافظت از بافت پارچه
– از بین رفتن لکه های سر سخت از روی لباس
– جلوگیری از ایجاد رنگ زرد روی پارچه
– جلوگیری از تغییر شکل و جمع شدن پارچه و حفظ رنگ آن

 

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *