خشکشویی آنلاین حباب

تعرفه و قیمت مبل شویی در منزل 1402 تهران

تعرفه و قیمت مبل شویی در منزل در تهران توسط اتحادیه تعیین و ابلاغ می گردد.
فرقی نمی‌کند که شما چه نوع مبلمانی دارید، مبلمان شما ممکن است راحتی باشد یا استیل و یا نهار خوری؛ بهرحال فراموش نکنید در صورتی که می‌خواهید خیال خود را آسوده کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که شستشوی مبلمان توسط تکنیسین مجرب و دستگاه‌های مخصوص، راه‌حل بهتری برای داشتن مبل‌های تمیز و خوشبو است بنابراین نگران هزینه‌ای که بابت شستشوی آنها پرداخت می‌کنید نباشید، زیرا با این کار مبلمان خود را اصطلاحاً بیمه عمر کرده‌اید.

قیمت مبل شویی در منزل سال 1402 تهران

مبل نیم ست  400 هزار تومان
مبل 5 نفره معمولی  420 هزار تومان
مبل 5 نفره تشک دوبل  560 هزار تومان
مبل 7 نفره معمولی  500 هزار تومان
مبل 7 نفره تشک دوبل  560 هزار تومان
مبل 9 نفره معمولی  550 هزار تومان
مبل 9 نفره تشک دوبل  650 هزار تومان
صندلی ناهار خوری (هر عدد)  30 هزار تومان
خوشخواب تک نفره  300 هزار تومان
خوشخواب دو نفره  400 هزار تومان
فرش ماشینی معمولی در محل (متر مربع)  35 – 25 هزار تومان
موکت در محل (متر مربع)  25 – 20 هزار تومان
کوسن کوچک  15 هزار تومان

 

از آنجایی که این دسته از اثاثیه منزل بیشترین استفاده را دارند و در تماس مستقیم با بدن هستند بنابراین رسیدگی به آنها و پاکیزه نگه داشتن‌شان پر رنگ‌تر می‌شود. این مسئله بویژه در پایان سال و خانه تکانی‌های عید بیشتر به چشم می‌خورد. ممکن است مبلمان شما نیز به دلایلی از جمله ریخته شدن انواع نوشیدنی‌ها و غذاها بر روی آن، تعریق بدن‌، تجمع خاک و روغن ناشی از دست و پا، موی بدن حیوانات خانگی و … نیاز به تمیز کردن، پاکسازی و خوشبو شدن داشته باشند.

اینجاست که شاید با روش‌های خانگی دست به کار شوید و اقدام به پاکیزگی آنها نمایید. خب این بسیار عالی است و می‌توانید راه‌حل‌های صحیح این کار را در صفحه مبل‌شویی آنلاین مشاهده کنید. شاید این کار را به درستی انجام دهید و مبلمان شما تمیز و خوشبو شود و هزینه این پاکیزگی نیز برای شما مقرون به صرفه تمام شد. اما همیشه این مورد نمی‌تواند ایده مناسبی باشد و ممکن است به بافت پارچه مبل، رنگ پارچه، رنگ چوب به کار رفته در مبل، الیاف به کار رفته در بالشت‌های مبل و …. آسیب‌های جدی وارد کند، شاید این آسیب‌ها در لحظه قابل رؤیت نباشد اما باعث کاهش عمر مبلمان شما در درازمدت خواهد شد.

قیمت شستشوی مبل و عوامل تاثیر گذار در آن

قیمت شستشوی مبل مانند قیمت خشکشویی نیست که توسط اتحادیه صنف خشکشویی تهران تعیین شود. بلکه کاملاً به نوع مبل و برخی ویژگی‌های مبلمان بستگی دارد. در ادامه به چند فاکتور مهم اشاره می‌کنیم:

1 . تعداد نفرات مبل. اینکه مبلمان شما 7 نفره باشد یا 9 نفره در قیمت نهایی تاثیرگذار است. معمولاً اگر تعداد نفرات کمتر از 7 باشد همان قیمت مبلمان 7 نفره و اگر بیشتر از 9 باشد نیز همان قیمت مبلمان 9 نفره در نظر گرفته می‌شود.

2 . نوع مبلمان. معمولاً مبلمان را به دو نوع تقسیم می‌کنیم؛ مبلمان استیل و مبلمان راحتی. شاید فکر کنید مبلمان استیل هزینه شستشوی بالاتری نسبت به مبلمان راحتی دارد اما اینطور نیست و دقیقا به نوع و استراکچر آنها بستگی دارد، گاهاَ مبلمان‌های راحتی استراکچر ظریف‌تر، حساس‌تر و پیچیده‌تری نبست به مبلمان استیل دارند، بنابراین شستشوی آنها پرهزینه‌تر خواهد شد.

3 . جنس پارچه مبلمان. اگر جنس مبل شما کتان یا پارچه ساده باشد هزینه شستشوی آن به مراتب از جنس ساتن و مخمل کمتر است. البته در مورد پارچه های دکوراتیو باید بیان کرد که قیمت شستشو کاملاً توافقی خواهد بود، زیرا این نوع از پارچه‌ها خاص بوده و حساسیت بالاتری دارند و به عنوان مشتری باید با شرکت ارائه دهنده خدمات قبل از انجام فرآیند شستشو به توافق قیمتی رسیده باشید.

4 . رنگ پارچه مبلمان. اگر مبلمان شما دارای پارچه با رنگ روشن باشد هزینه شستشوی بیشتری نسبت به رنگ پارچه تیره‌تر دارد، زیرا رنگ روشن قطعا دارای لکه‌های مقاومتری نسبت به رنگ تیره است و زدودن آنها بر روی پارچه مبل نیازمند زمان بیشتری است.

5 . نوع نشیمن مبلمان. در مبلمان دو نوع نشیمن داریم، نشیمن از نوع تشک ساده و نشیمن از نوع تشک دوبل. بدیهی است که شستشوی مبلمان با تشک ساده از شستشوی مبلمان با تشک دوبل کمتر است.

همانطور که مشاهده کردید، قیمت شستشوی مبلمان شما متأثر از دستگاه، تجهیزات استفاده شده و نوع شوینده‌هایی که استفاده می‌شود ندارد، زیرا شرکت ارائه دهنده خدمات مبل‌شویی، موظف است بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد. شستشوی مبلمان توسط تکنیسین مجرب و کارآزموده اعزامی در منزل شما انجام می‌شود بنابراین ممکن است هزینه‌های ایاب ذهاب اعزام تکنیسین نیز به قیمت نهایی افزوده شود. ما در خشکشویی آنلاین حباب هزینه‌ای برای اعزام تکنیسین به محل شما دریافت نمی‌کنیم و این ایمان را به شما می‌دهیم که با بهترین قیمت بالاترین کیفیت را دریافت خواهید کرد. برای آگاهی از قیمت‌های ما می‌توانید به تب‌های زیر مراجعه کنید. هزینه‌های بیان شده براساس فاکتورهایی است که در بالا به آنها اشاره کردیم.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *