خشکشویی آنلاین حباب

شستشو و خشکشویی فرش و موکت در منزل فوری

شستشو و خشکشویی فرش و موکت در منزل یکی از نیازهای زندگی پرمشغله و آپارتمانی امروز است. زیرا در کمترین زمان بدون نیاز به جابجایی و معطلی ، فرش و موکت چرک شده را تمیز و زیبا تحویل می گیرند .
یکی از خدمات خشکشویی آنلاین خباب ،شستشو و خشکشویی فرش و موکت در منزل است که با یک تماس ، می توان آن را در منزل انجام داد . 

خشکشویی فرش ماشینی و موکت در منزل

خشکشویی و شستشوی فرش ماشینی در منزل
خشکشویی و شستشوی موکت در منزل
پاک کردن انواع لک و چرک های کهنه از روی فرش و موکت
برای ثبت سفارش یا اطلاع از قیمت شستشوی فرش در منزل با دستگاه ، با خشکشویی آنلاین حباب تماس بگیرید .

خشکشویی فرش ماشینی و موکت در منطقه 22 تهران

تمامی خدمات شستشوی فرش و موکت در همه محله های منطقه 22 تهران ، توسط خشکشویی حباب ارائه می شود .
چیتگر – آزاد شهر – آتی شهر – دهکده المپیک – شهرک دانشگاه صنعتی شریف – شهرک راه آهن – پیکان شهر – شهرک گلستان – شهرک اسکان سبز ، شهرک امید دژبان – شهرک ساحل – شهرک چشمه – شهرک نمونه سپاه

قبول سفارشات خشکشویی فرش ماشینی و موکت در منطقه 21 تهران

ساکن هر محله در منطقه 21 تهران هستید ، تمامی خدمات خشکشویی فرش ماشینی و موکت ، توسط خشکشویی آنلاین حباب در دسترس شماست.
وردآورد ، تهرانسر ، شهرک غزالی ، ویلاشهر – شهرک شهرداری – شهرک دانشگاه – شهرک استقلال – باشگاه نفت – شهرک دریا – شهرک آزادی –فرهنگیان – شهرک پاسداران

خشکشویی فرش ماشینی و موکت در منطقه 2 تهران

منطقه 2 تهران از مناطقی است که خشکشویی حباب ، در تمام محله های آن ، اقدام به ارائه خدمات خشکشویی فرش ماشینی و موکت کرده است .
پونک – کوی نصر – تهران ویلا – شهرک ازمایش – دریان نو – ستارخان – سعادت آباد – مرزداران – شهر آرا – شهرک غرب – صادقیه – طرشت – ایوانک – شریف – توحید – فرحزاد – شهرک غرب

خشکشویی فرش ماشینی و موکت در منطقه 5 تهران

برای استفاده از خدمات خشکشویی فرش ماشینی و موکت در هر محله منطقه 5 تهران ، با خشکشویی حباب تماس بگیرید.
آپادانا ، اکباتان – باغ‌فیض – پونک – جنت‌آباد – شهر زیبا – شهران – کن – کوی بیمه – فردوس

شستشو و خشکشویی فرش و موکت در منزل فوری
شستشو و خشکشویی فرش و موکت در منزل فوری

استفاده از فرش ، گرمتر و نرم تر از کفپوش چوبی یا پارکت در خانه است، اما تمیز نگه داشتن آن کمی تلاش بیشتری می طلبد.
بطور کلی تمیز کردن مکرر فرش برای جلوگیری از کدر شدن آن ضروری است، به خصوص اگر رنگ فرش روشن باشد. زیرا خاک، گرد و غبار، مو و سایر زباله ها می توانند در میان الیاف فرش جمع شده و علاوه بر اینکه ظاهر آن را خراب می کنند فرش را به کانونی برای تجمع باکتری ها نیز تبدیل کنند.
توصیه های ما را در مورد راه های نگهداری از فرش و نکات تخصصی برای از بین بردن لکه ها بخوانید.

نکات تمیز کردن فرش شامل چیست؟

برای اینکه فرش شما زیبا جلوه کند، جاروبرقی کشیدن آن باید اولین خط دفاعی باشد. مطمئن شوید که از تنظیمات صحیح استفاده می کنید زیرا استفاده از تنظیمات اشتباه می تواند به معنای هدر دادن تلاش شما یا حتی آسیب رساندن به فرش شما باشد.
به یاد داشته باشید که خاک های تجمع یافته روی فرش همیشه فوراً قابل مشاهده نیست. بنابراین نباید منتظر بمانید تا فرش شما کاملا کثیف شود سپس جاروبرقی بکشید بلکه باید یک یا دو بار در هفته روی فرش ماشینی خود را جاروبرقی بکشید . فراموش نکنید که جاروبرقی کشیدن منظم همچنین به صاف نگه داشتن تافته های فرش شما کمک می کند.
اگر از فرش در مکان‌های پرتردد مانند راهروها استفاده می‌کنید، یا اگر بچه کوچک دارید ، مبتلا به آلرژی هستید، باید مرتباً جاروبرقی بکشید تا کثیفی ها روی هم جمع نشود، زیرا این مناطق احتمالاً کثیف‌ترین مکان‌ها هستند.
اگر حیوان خانگی دارید، ممکن است موهای آنها را در سراسر خانه پیدا کنید. راهنمای بهترین جارو شارژی ما برای موهای حیوانات خانگی نشان می دهد که کدام جاروبرقی برای تمیز کردن دوستان پشمالوی شما بهتر است.
قرار دادن حصیر در ورودی خانه به محبوس کردن کثیفی و رطوبت کمک می‌کند، اما حتماً به طور مرتب فرش‌های جلو در را نیز تمیز نموده و بشویید. سعی کنید که در خانه کفش نپوشید وگرنه تمام تلاش شما برای تمیز نگه داشتن فرش بیهوده خواهد بود.

مراحل شستشوی صحیح فرش در منزل

برچسب اطلاعات فرش خود را بخوانید.

قبل از شروع فرآیند شستشو، باید از نشانه های خاص و موارد منع مصرف احتمالی برای تمیز کردن، که روی برچسب فرش شما وجود دارد و برای هر فرش متفاوت است، مطلع شوید.
بنابراین، پس از اینکه از اطلاعات ارائه شده توسط سازنده فرش مطلع شدید، احتمال خطا و ساییدگی فرش خود را به حداقل خواهید رساند.

قبل از شستشو لکه های روی فرش را پاک کنید.

لکه‌ های ایجاد شده روی فرش بهتر است در اسرع وقت پاک شوند بدین منظور اگر قبلاً از پاک کننده یا محلول خاص روی فرش خود استفاده نکرده اید، برای اینکه مطمئن شوید فرش شما را خراب نمی کند باید ابتدا آن را بر روی نقطه کوچک و نامحسوسی تست کنید . بدین منظور یک مکان دور از دسترس را انتخاب کنید، مانند جایی که معمولاً توسط مبلمان پنهان می شود و مقدار کمی از محلول را روی فرش بمالید، چند دقیقه صبر کنید و سپس آن را با یک پارچه یا حوله کاغذی پاک کنید. در صورت مشاهده هرگونه تغییر یا نشت رنگ از محلول روی فرش استفاده نکنید.

شستشو و خشکشویی موکت در منزل فوری
شستشو و خشکشویی موکت در منزل فوری

تمیز کردن لکه ها با جوش شیرین

شستشوی فرش با جوش شیرین یک روش سنتی است که برای پاک کردن لکه ها موثر است. در صورتی که روی فرش خود اثری از لکه پیدا کردید، می توانید مقداری جوش شیرین روی آن بپاشید بگذارید یک شبانه روز روی لکه باقی بماند سپس روز بعد با استفاده از جاروبرقی یا پارچه مرطوب آن را بردارید.
همانطور که متوجه خواهید شد، لکه به طور قابل توجهی کاهش می یابد یا به طور کامل از بین می رود، در حالی که هر بوی نامطبوعی که ممکن است قبلا وجود داشته باشد نیز جذب خواهد شد.
در این مرحله ذکر این نکته ضروری است که هر چه زودتر روی لکه تازه عمل کنیم، از بین بردن آن آسان تر است.

استفاده از پاک کننده های خاص

پیشنهاد می کنیم از حداقل مقدار مایع ظرفشویی به اندازه 2 قاشق غذاخوری استفاده کنید و آن را با سرکه سفید و کمی آب گرم برمخلوط کنید تا یک محلول تمیز کننده مناسب برای تمیز کردن و شستشوی فرش ماشینی در خانه ایجاد کنید.
سپس می توانید مخلوط را در یک قوطی اسپری بریزید و پس از خیس کردن فرشبا آب محلول را روی فرش خود اسپری کنید تا کف کرده و فرش تمیز شود . این فرآیند نیاز به احتیاط دارد، زیرا محلول نباید به مقدار زیاد روی فرش پاشیده شود و همچنین نباید برای مدت طولانی روی فرش باقی بماند، زیرا ممکن است رنگ آن را خراب کند.
در نهایت، هنگام خشک کردن فرش، بهتر است فرش خود را مستقیماً زیر نور آفتاب قرار ندهید.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *