خشکشویی آنلاین حباب

خیاطی و تعمیرات لباس در تهران تحویل فوری

تعمیرات لباس در تهران یکی از خدمات خشکشویی آنلاین حباب است . پس از ثبت درخواست، در محل حضور یافته ،پس از انجام تعمیرات مورد نظر ، دوباره در محل تحویل می گیرید. تمیز، دقیق و بدون صرف زمان !

خشکشویی حباب یکی از مراکز معتبر تعمیر لباس در تهران است و انجام برای این امور با نیروهای ماهر و متخصص در این زمینه همکاری می کند.
تعمیر و نگهداری لباس تضمین می کند که لباس در مدت زمان طولانی تری مفید و با دوام بماند . لباس نیز مانند هر کالای دیگر نیاز به مراقبت و نگهداری داشته و اگر به درستی از آن مراقبت شود مدت زمان بیشتری مورد استفاده خواهد بود.
اما در صورتی که لباس دچار صدماتی مانند پارگی، سوراخ شدن یا غیره شود ، تعمیر لباس آسیب دیده بسیار ضروری است و باعث صرفه جویی در هزینه برای خرید لباس جدید می شود.
درست است که برخی از تعمیرات ساده لباس مانند دوختن دکمه یا دوختن درز باز شده لباس در خانه قابل انجام است اما انجام برخی تعمیرات لباس بهتر است به متخصصان در این زمینه واگذار شود.

خیاطی و تعمیرات لباس در تهران با بهترین کیفیت ( مناطق 5-2-21-22 )

تعمیر لباس های مردانه تعمیر لباس های زنانه
کوتاهی قد شلوار کوتاهی قد آستین
تعویض زیپ شلوار تنگی کمر شلوار
کوتاهی قد لباس مجلسی تنگی کلی شلوار
تنگی کلی پیراهن رفو لباس
تعویض انواع زیپ کاپشن کوتاهی قد چادر
تعمیر کاپشن مردانه و زنانه  
تعمیر مانتو  

قیمت خیاطی و تعمیر لباس در تهران

کوتاهی قد شلوار ساده 30 هزار تومان
کوتاهی شلوار جین فابریک 40 هزار تومان
کوتاهی قد شلوار پاکتی 50 هزار تومان
کوتاهی قد آستین پیراهن ساده 30 هزار تومان
کوتاهی قد آستین پاکتی 50 هزار تومان
تعویض زیپ شلوار پارچه ای 35 هزار تومان
تعویض زیپ شلوار جین و کتان 35 هزار تومان
رفو شلوار و پیراهن (تیکه ای) 20 هزار تومان
دوخت پارگی درز (تیکه ای) 10 هزار تومان
 تنگی ران شلوار 30 هزار تومان
تنگی کمر شلوار پارچه ای 40  هزار تومان
تنگی کمر شلوار جین و کتان (فابریک) 65  هزار تومان

برای سئوال ، درخواست و ثبت سفارش ، به انتهای صفحه مراجعه کنید .
برای اطلاع از قیمت مواردی که در لیست نیست تماس بگیرید . 92732 910 021

خیاطی و تعمیرات لباس در منطقه 22 تهران

تمامی خدمات تعمیر لباس و خیاطی در همه محله های منطقه 22 تهران ، توسط خشکشویی حباب ارائه می شود .
چیتگر – آزاد شهر – آتی شهر – دهکده المپیک – شهرک دانشگاه صنعتی شریف – شهرک راه آهن – پیکان شهر – شهرک گلستان – شهرک اسکان سبز ، شهرک امید دژبان – شهرک ساحل – شهرک چشمه – شهرک نمونه سپاه

قبول سفارشات خیاطی و تعمیر لباس در منطقه 21 تهران

ساکن هر محله در منطقه 21 تهران هستید ، تمامی خدمات تعمیر لباس ، توسط خشکشویی آنلاین حباب در دسترس شماست.
وردآورد ، تهرانسر ، شهرک غزالی ، ویلاشهر – شهرک شهرداری – شهرک دانشگاه – شهرک استقلال – باشگاه نفت – شهرک دریا – شهرک آزادی –فرهنگیان – شهرک پاسداران

تعمیرات لباس در منطقه 2 تهران

منطقه 2 تهران از مناطقی است که خشکشویی حباب ، در تمام محله های آن ، اقدام به ارائه خدمات خیاطی ، تعمیر لباس های مردانه و زنانه کرده است .
پونک – کوی نصر – تهران ویلا – شهرک ازمایش – دریان نو – ستارخان – سعادت آباد – مرزداران – شهر آرا – شهرک غرب – صادقیه – طرشت – ایوانک – شریف – توحید – فرحزاد – شهرک غرب

خیاطی و تعمیر لباس در منطقه 5 تهران

برای استفاده از تعمیرات لباس در هر محله منطقه 5 تهران ، با خشکشویی حباب تماس بگیرید.
آپادانا ، اکباتان – باغ‌فیض – پونک – جنت‌آباد – شهر زیبا – شهران – کن – کوی بیمه – فردوس

کدام مشکلات ایجاد شده در لباس قابل رفع و تعمیر است؟

 سوراخ بزرگ و کوچک بر روی پارچه لباس

سوراخ شدن پارچه لباس اولین مشکلی است که هر کسی ممکن است هر چند وقت یک بار با آن مواجه شود.
راه حل های مختلفی برای این مشکل وجود دارد . خشکشویی حباب در زمینه برطرف کردن سوراخ های ریز و بزرگ ایجاد شده بر روی پارچه لباس صورت تخصصی عمل می کند.

آسیب دیدن و خراب شدن یقه لباس یا کت

یقه اولین جایی است که در پیراهن یا کت آسیب می بیند . عرق بدن از پشت گردن بر روی یقه لباس نشسته و هنگامی که قصد تمیز کردن این لکه های نامطلوب با فرچه یا برس مخصوص را داشته باشید ، ممکن است خواسته یا ناخواسته به پارچه یقه آسیب برسانید.
در آسیب های شدید ممکن است برای تعویض یقه نیاز به مهارت های خیاطی باشد، همچنین ممکن است با تعمیرات ساده مانند تغییر رابط داخل و کوک زدن خراش و پارگی ها، چرخاندن یقه به داخل و دوخت آن بتوان مشکل را برطرف نمود.

باز شدن درز لباس

معمولاً لباس هایی که در لباس فروشی ها فروخته می‌شوند توسط تولیدی هایی دوخته می‌شوند که درز لباس را بدون دقت می دوزند و یک دوخت بلند لایه های پارچه را کنار هم نگه می دارد اما این دوخت در هر زمان و تنها با کمی فشار ممکن است باز شود .
برای جلوگیری از باز شدن درز لباس در مکان های غیر منتظره می توانید در بالای دوخت یک نوع دوخت تقویت کننده به صورت زیگزاگ ایجاد کنید.
در صورتی که مهارت خیاطی نداشته و یا چرخ خیاطی ندارید و درز لباس شما باز شده یا می خواهید دوخت تقویتی در کنار این درزها ایجاد کنید می توانید لباس خود را برای انجام این دوخت ها به خشکشویی حباب بسپارید.

آسیب دیدن آستر لباس

به طور معمول برای محافظت از پارچه بیرونی لباس آستری به آن اضافه می ‌شود که معمولاً جنس خوبی نداشته و زود پاره می شود ، در این صورت ترمیم راه حل مناسبی نیست و ممکن است بهتر باشد آستر را به طور کلی عوض نموده و یا آن را حذف کنید.
آستر لباس معمولاً به خط گردن یا درزهای شانه متصل می شود. بنابراین برای حذف آن مجبور هستید که کوک های آن را از این ناحیه ها باز کنید تا بتوانید آستر را بیرون بیاورید.
برای تعویض آستر سعی کنید پارچه با کیفیتی انتخاب کنید تا دیگر مجبور به تعویض آن نباشید . برای این کار بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

پاره شدن جیب لباس

اگر جیب های لباس باز شده اند با سپردن خشکشویی حباب برای تعمیر لباس به راحتی می توانید مشکل را برطرف کنید . در صورتی که جیپ ها باز شده اند این مرکز آنها را دوخته و یا با یک جیب جدید جایگزین می کند .
اگر درز جیب ها فرسوده باشند یا جیب ها سوراخ شده باشند گاهی اوقات غیر قابل تعمیر هستند اما در این گونه مواقع خشکشویی حباب به صورت کاملاً هوشمندانه آنها را با گلدوزی کردن یا پوشاندن توسط وصله می پوشانند و یا آن را با یک جیب جدید جایگزین می کند.

تعمیرات لباس در تهران
خیاطی و تعمیرات لباس در تهران

 آثار سوختگی ناشی از اتو کردن لباس

یکی از مشکلات رایج در لباس ها ایجاد اثر سوختگی بر روی پارچه ناشی از اتو کشی است . به این معنی که یک سایه قهوه ای رنگ بر روی پارچه ایجاد می شود.
در این گونه موارد خشکشویی حباب از محلول هایی استفاده می کند که لکه ایجاد شده ناشی از سوختگی توسط اتو بر روی پارچه را از بین می برد.

تعویض زیپ لباس

زیپ های پلاستیکی و فلزی بر روی لباس ممکن است بر اثر شستشو در داخل ماشین لباسشویی آسیب دیده و دچار شکستگی و کنده شدن شوند ، در این گونه موارد تعمیر زیپ کنده شده یا کمی مشکل بوده اما غیر ممکن نیست .
برای جلوگیری از آسیب بیشتر به لباس و تعمیر زیپ آن توصیه می شود لباس را برای تعمیر زیپ به افراد ماهر در این زمینه بسپارید.

رفع لکه بر روی پارچه لباس

لکه های مختلف گاهی اوقات می توانند ناقوس مرگ یک لباس باشند . برخی لکه ها گاهی اوقات به راحتی جابجا شده و قسمت های دیگر لباس را نیز درگیر می کنند در این صورت برای از بین بردن هر نوع لکه ای از روی لباس سپردن آنها به خشکشویی بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه است، زیرا در خشکشویی ها از محلول های شستشوی مخصوصی برای از بین رفتن این لکه ها استفاده می شود.

آسیب دیدن بافت پارچه

بافت برخی از پارچه های لباس به گونه ای است که حتما باید با دست شسته شوند تا بافت آنها سالم بمانند.
در صورتی که بافت لباس شما آسیب دیده است ممکن است برای تعمیر لباس مجبور به رفو آن شوید.
نیروهای خشکشویی حباب متخصص در رفو کردن بافت لباس بوده و می توانند طوری آن را ترمیم کنند که لباس کاملاً نو به نظر برسد.

سخن پایانی

فرقی نمی کند لباس شما دچار چه مشکلی شده باشد ، زیرا کار برای خشکشویی حباب نشد نداشته و این خشکشوئی متخصص در زمینه تعمیر انواع مشکلات ایجاد شده در لباس است. برای بهره مند شدن از خدمات این مرکز می توانید به صورت آنلاین ثبت سفارش نموده و یا با آنها تماس بگیرید.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *