خشکشویی آنلاین حباب

خشکشویی و مبل شویی در غرب تهران فوری در منزل

حباب یکی از مراکز معتبر خشکشویی و مبل شویی در غرب تهران است   که شما می توانید برای استفاده از خدمات آن ، به صورت آنلاین سفارش خود را مطابق زمانی که در منزل حضور دارید ثبت نموده تا نیروهای این مرکز راس موعد مقرر در منزل شما حاضر شده و شستشوی مبلمان را انجام دهند.


برای ثبت سفارش خود به صورت آنلاین کافی است از طریق سایت خشکشویی آنلاین حباب  و یا نصب  اپلیکیشن حباب را نصب نموده و از این طریق خدمات درخواستی خود را ثبت نمایید همچنین اگر به اینترنت دسترسی ندارید و یا بنا به هر دلیل دیگر نمی خواهید به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید نیز می توانید با این مرکز تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. کیفیت بالای امور انجام شده توسط این مرکز در کوتاه ‌ترین زمان ممکن ، رمز موفقیت آنها است.

مهمترین خدمات حباب ، خشکشویی و مبل شویی در غرب تهران

⬅️ شستشوی مبل راحتی
⬅️ شستشوی مبل استیل
⬅️ شستشوی مبل مخمل
⬅️ شستشوی مبل چرم و …
⬅️ خشکشویی مبل
⬅️ صندلی های میز ناهارخوری ، تشک خوشخواب و….

برای سئوال ، درخواست و ثبت سفارش ، به انتهای صفحه مراجعه کنید .
اطلاع از قیمت مبل شویی در منزل (کلیک کنید)

call min

مناطق تحت پوشش حباب برای خشکشویی و مبل شویی در غرب تهران

خشکشویی و مبل شویی  در منطقه 22 تهران

تمامی خدمات خشکشویی و مبل شویی در همه محله های منطقه 22 تهران ، توسط خشکشویی حباب در منزل ارائه می شود .
چیتگر – آزاد شهر – آتی شهر – دهکده المپیک – شهرک دانشگاه صنعتی شریف – شهرک راه آهن – پیکان شهر – شهرک گلستان – شهرک اسکان سبز ، شهرک امید دژبان – شهرک ساحل – شهرک چشمه – شهرک نمونه سپاه

قبول سفارشات خشکشویی و مبل شویی در منطقه 21 تهران

ساکن هر محله در منطقه 21 تهران هستید ، تمامی خدمات خشکشویی و مبل شویی ، توسط خشکشویی آنلاین حباب در دسترس شماست.
وردآورد ، تهرانسر ، شهرک غزالی ، ویلاشهر – شهرک شهرداری – شهرک دانشگاه – شهرک استقلال – باشگاه نفت – شهرک دریا – شهرک آزادی –فرهنگیان – شهرک پاسداران

خشکشویی و مبل شویی در منطقه 2 تهران

منطقه 2 تهران از مناطقی است که خشکشویی حباب ، در تمام محله های آن ، اقدام به ارائه خشکشویی و مبل شویی در منزل کرده است .
پونک – کوی نصر – تهران ویلا – شهرک ازمایش – دریان نو – ستارخان – سعادت آباد – مرزداران – شهر آرا – شهرک غرب – صادقیه – طرشت – ایوانک – شریف – توحید – فرحزاد – شهرک غرب

خشکشویی و مبل شویی در منطقه 5 تهران

برای استفاده از خدمات خشکشویی و مبل شویی در هر محله منطقه 5 تهران ، با خشکشویی حباب تماس بگیرید.
آپادانا ، اکباتان – باغ‌فیض – پونک – جنت‌آباد – شهر زیبا – شهران – کن – کوی بیمه – فردوس

مبل شویی چیست؟

به طور کلی به فرایندهای مهم و کلیدی که برای تمیز کردن مبلمان و حذف هر گونه لکه و کثیقی از روی پارچه انجام می ‌شود، مبل شویی گفته می ‌شود.
برای مبل شویی در تهران ، در مجموعه حباب از دستگاه های مخصوص این کار استفاده می شود که می ‌تواند تمام کثیفی و لکه هایی که به درون پارچه مبل نفوذ کرده‌اند را به ‌طور کامل از بین ببرد.
به عبارت دیگر مبل شویی تمیز و براق کردن پارچه مبلمان است که با استفاده از تجهیزات ویژه و محصولات تمیز کننده خاص انجام می شود.
در طول این فرایند هیچ اقدامی که ممکن است باعث تغییر شکل فوم یا پارچه مبلمان شود ، انجام نمی گیرد و اعمال مبل شویی با در نظر گرفتن ویژگی های پارچه مبل انجام می شود و تمام لکه ها با استفاده از مواد شوینده مخصوص آن پاک می شوند.

کدام مبل ها قابل شستشو هستند؟

به طور کلی مبل ها با توجه به شکل ساخت ، نوع کلاف و نوع پارچه ای که به عنوان روکش در آنها استفاده می شود در یکی از سه دسته بندی راحتی، کلاسیک و استیل قرار می گیرند و تمام مبل های قرار گرفته در این سه دسته بندی توسط دستگاه مخصوص مبل شویی و مواد شوینده متناسب با آن ها قابل شستشو هستند و پارچه روی آنها مطابق با روش های استاندارد توسط مبل شویی آنلاین حباب لکه گیری و تمیز می‌ شوند .
نیروهای این مرکز پس از اعزام به محل برای مبل شویی برچسب های روی مبل که به عنوان راهنمای آنها در نظر گرفته می شود را کاملاً بررسی می ‌کنند تا بدانند که آیا پارچه آن مبل را می‌توان توسط آب و مواد شوینده شستشو داد و آیا امکان استفاده از دستگاه های بخار شوی یا شوینده های خشک بر روی آنها امکان پذیر است یا خیر .
گاهی اوقات ممکن است جنس پارچه مبلمان طوری باشد که تنها لازم است پارچه توسط آب سرد شسته شده و یا کلا پارچه مبلمان طوری باشد که ممنوعیت استفاده از آب برای شستشو داشته باشد که در این صورت نیروهای حباب با استفاده از شوینده های خشک آن را به دقت تمیز می ‌کنند.

نحوه شستشوی پارچه مبلمان توسط حباب

با توجه به اینکه شستشو و تمیز کردن انواع پارچه های مبلمان با یکدیگر متفاوت است این مرکز برای پارچه های مختلف از استراتژی های مختلفی استفاده می کند که شامل موارد زیر است:
– مبل شویی انواع مبلمانی که پارچه آنها از جنس کتان بوده و از بین بردن لکه و شستشوی آنها ممکن است دشوار باشد ، بنابراین نیروهای این مرکز از روش هایی استفاده می کنند که پس از شستشو، پارچه مبلمان دچار ساییدگی نشده و چروک نشوند.
– در حباب برای شستشوی پارچه های الیاف ابریشمی مبل از لکه برها که ممکن است باعث آسیب پارچه‌ مبلی شود، استفاده نمی کنند.
– شستشوی پارچه های مخملی توسط این مرکز در جهت خواب پارچه بوده و از مواد شوینده مخصوصی استفاده می شود.

مبل شویی در غرب تهران
مبل شویی در غرب تهران

– در صورتی که پارچه مبلی شما نخی باشد با توجه به اینکه استفاده از محلول های لکه بر و وایتکس در آن ها ممنوع است ، حباب با استفاده از مواد شوینده ساده لکه های موجود در این پارچه ها را از بین می برد.
فرقی نمی ‌کند پارچه مبلمان شما چه جنسی داشته باشد برای مبل شویی در تهران علاوه بر موارد فوق نیروهای خشکشویی حباب انواع پارچه ها مانند پارچه جیر ، پلی استر، نانو ، پشمی و غیره را نیز با روش های مخصوص و با استفاده از مواد شوینده متناسب و با روش‌های اصولی و صحیح کاملاً تمیز می کنند.
آنها برای شستشوی پارچه های مختلف مبل ابتدا پارچه را کاملا کارشناسی نموده و با شناخت دقیق پارچه شوینده مناسب را انتخاب می کنند.
برای شستشوی مبل ها نیروهای این مرکز قبل از آغاز عملیات شستشو ابتدا عملیات موگیری و غبارروبی از روی پارچه مبل را با استفاده از بخارشوی یا برس های مخصوص این کار انجام داده و سپس عملیات شستشو و تمیز کردن پارچه مبل را انجام می ‌دهند.

مبل شویی توسط حباب در کجا انجام می ‌گیرد؟

پس از ثبت سفارش یا تماس با حباب ، نیروهای مجرب در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل یا محل مورد نظر شما اعزام می شوند . نیروهای این مرکز مواد و تجهیزات لازم برای شستشوی مبلمان را با خود به منزل شما آورده و تمام کارهایی که لازم است برای تمیز کردن مبلمان شما انجام شود در محل مورد نظر شما انجام می گیرد. این مرکز عدم آسیب به مبلمان در حین شستشو را تضمین می کند.
برای ثبت سفارش مبل شویی آنلاین ، همین حالا با حباب تماس بگیرید.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *