خشکشویی آنلاین حباب

شستشوی کفش و کتانی فوری با حفظ کیفیت

شستشوی کفش و کتانی در خشکشویی آنلاین حباب ، شستشوی کتانی ها پارچه‌ای یا موارد دیگر مانند کفش های جیر، چرم و قطعات خزدار را بدون هیچ گونه آسیب و با تضمین تمیز کامل و رفع هر گونه لکه تضمین می کند .
کثیف بودن کفش و کتانی به معنی کهنه شدن و دور انداختن آن نیست . اگر راه حل های کاربردی را دوست داشته باشید ، ممکن است سپردن آنها به خشکشویی را ترجیح دهید .بدین وسیله می ‌توانید از نتایجی که نمی ‌توانید در خانه و توسط ماشین لباسشویی خانگی خود به دست آورید، لذت ببرید .

شستشوی کفش و کتانی در خشکشویی آنلاین حباب

خشکشویی کفش اسپرت و کتانی
خشکشویی کفش جیر و چرم
خشکشویی نیم بوت جیر و چرم
برای ثبت سفارش یا اطلاع از قیمت شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه ، با خشکشویی آنلاین حباب تماس بگیرید .

خشکشویی و شستشوی کیف ، کفش و کتانی در منطقه 22 تهران

تمامی خدمات خشکشویی کفش و کتانی در همه محله های منطقه 22 تهران ، توسط خشکشویی حباب ارائه می شود .
چیتگر – آزاد شهر – آتی شهر – دهکده المپیک – شهرک دانشگاه صنعتی شریف – شهرک راه آهن – پیکان شهر – شهرک گلستان – شهرک اسکان سبز ، شهرک امید دژبان – شهرک ساحل – شهرک چشمه – شهرک نمونه سپاه

نمونه شستشوی کفش و کتانی
نمونه شستشوی کفش و کتانی

قبول سفارشات خشکشویی و شستشوی کفش و کتانی در منطقه 21 تهران

ساکن هر محله در منطقه 21 تهران هستید ، تمامی خدمات خشکشویی و شستشوی کفش و کتانی ، توسط خشکشویی آنلاین حباب در دسترس شماست.
وردآورد ، تهرانسر ، شهرک غزالی ، ویلاشهر – شهرک شهرداری – شهرک دانشگاه – شهرک استقلال – باشگاه نفت – شهرک دریا – شهرک آزادی –فرهنگیان – شهرک پاسداران

خشکشویی و شستشوی کفش و کتانی در منطقه 2 تهران

منطقه 2 تهران از مناطقی است که خشکشویی حباب ، در تمام محله های آن ، اقدام به ارائه خدمات خشکشویی و شستشوی کفش و کتانی کرده است .
پونک – کوی نصر – تهران ویلا – شهرک ازمایش – دریان نو – ستارخان – سعادت آباد – مرزداران – شهر آرا – شهرک غرب – صادقیه – طرشت – ایوانک – شریف – توحید – فرحزاد – شهرک غرب

خشکشویی و شستشوی کفش و کتانی در منطقه 5 تهران

برای استفاده از خدمات خشکشویی و شستشوی کفش و کتانی در هر محله منطقه 5 تهران ، با خشکشویی حباب تماس بگیرید.
آپادانا ، اکباتان – باغ‌فیض – پونک – جنت‌آباد – شهر زیبا – شهران – کن – کوی بیمه – فردوس

کدام کفش ها قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند؟

طبق نظر تکنسین های خشکشویی حباب ، اگر کفش‌ یا کتانی شما پارچه‌ای است، رنگ روشنی دارد و کف آن دوخته شده است، می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را در ماشین لباسشویی بشویید.
محدودیت هایی برای کفش و کتانی وجود دارد که عبارتند از:
– کفش ها یا کتانی های دوخته شده از چرم یا نبوک.نباید داخل ماشین لباسشویی انداخته شوند همچنین محدودیت هایی برای محصولات مخملی و جیر اعمال می شود.
– کفش و کتانی هایی که تکه هایی با رنگ های مختلف دارند نباید داخل ماشین لباسشویی قرار گیرند .
– کفش و کتانی برای شستشو در ماشین لباسشویی نباید تزئین شده با بدلیجات، دکمه ها، پولک ها و سایر موارد باشند.
از قرار دادن کفش یا کتانی دارای کفی بدون دوخت داخل ماشین لباسشویی اجتناب کنید.

در چنین مواردی، به این سوال که آیا می توان کفش های چرمی را در ماشین لباسشویی شست، یک پاسخ صریح وجود دارد نه، غیرممکن است. کفش های چرمی پس از شستن حالت خود را از دست می دهند. ممکن است قطعات چند رنگی بریزند. بدلیجات، دکمه‌ها و پولک‌ها و همچنین کفی‌های بدون دوخت در آب کنده می‌شوند.
اطلاعات تکمیلی را می توان در برچسب های داخلی محصول یافت. اگر آیکون حوضچه خط خورده ندارند، کفش های کتانی را می توان در ماشین لباسشویی شست.

شستشوی کفش و کتانی
شستشوی کفش و کتانی

آماده شدن برای شستشو

قبل از انداختن کتانی در درام ماشین لباسشویی، بند و کفی کفش ورزشی را جدا کنید. خود کفش های کتانی باید به صورت دستی از آلودگی های سنگین تمیز شوند. به کف کفش توجه ویژه ای داشته باشید. بهتر است آنها را با یک برس سفت پاک کنید تا کثیفی و زباله های گیر کرده در آج از بین برود.
کفش ها باید در کیسه مخصوص شسته شوند، در غیر این صورت ممکن است کف کفش به درام آسیب برساند. اگر کیسه ندارید ناراحت نشوید،زیرا کفش های کتانی را می توان درون یک رو بالشی تمیز نیز گذاشته و در داخل ماشین لباسشویی برای شستشو قرار داد.

در عین حال، توصیه می شود بیش از دو جفت کفش را در مخزن قرار ندهید. زیرا اگر کفش بیشتری داخل درام بگذارید، کفش ها در آب خیلی سنگین شده و به درام و درب درام دستگاه آسیب می رسانند. هنگام انتخاب جفت کفش دوم به رنگ آن توجه کنید. به عنوان مثال، بهتر است کفش های کتانی رنگ روشن را با محصولات تیره یا روشن که قابلیت رنگ پس دادن دارند کنار هم قرار ندهید. این نکته به شما کمک می کند تا بتوانید کفش های کتانی سفید یا دارای رنگ روشن خود را به نحو احسنت بشویید.

انتخاب حالت شستشو و مایع شوینده مناسب

برای شستشو بهتر است از مواد شوینده مایع استفاده کنید. زیرا رگه هایی مانند پودر باقی نمی گذارند. اما مهم است که ترکیب مایع مناسبی را انتخاب کنید تا مواد رنگ اصلی خود را از دست ندهند. اول از همه، باید مطمئن شوید که اسید و کلر در کنسانتره وجود ندارد.
حتماً مشخص کنید که در چه حالتی کفش و کتانی خود را در ماشین لباسشویی و در چه دمایی بشویید. برخی از مدل های ماشین لباسشویی دارای حالت خاصی برای کفش هستند. اگر ندارید، یک شستشوی ظریف را انتخاب کنید. درجه حرارت را کمتر از 40 درجه مشخص کنید.
همچنین باید قانون چرخش را به خاطر بسپارید. هنگام شستن کفش و کتانی، بهتر است چرخه چرخش را به طور کلی خاموش کنید یا آن را در محدوده 500 دور تنظیم کنید.

مزایای شستشوی کفش و کتانی در خشکشویی آنلاین حباب

توصیه های مطرح شده در بالا پاسخ جامعی به این سوال نمی دهد که آیا می توان کفش و کتانی چرمی را در ماشین لباسشویی اتوماتیک شست و آیا اصلاً ارزش این ریسک را دارد یا خیر. اول از همه به کیفیت کفش خود توجه کنید. اگر اینها کفش های کتانی ارزان قیمت چینی هستند، بهتر است از شستشوی ماشینی خودداری کنید، زیرا ممکن است محصولات از بین بروند.
کفش های گران قیمت از شستشو با آب جان سالم به در خواهند برد، اما ممکن است شکل و ظاهر جذاب خود را از دست بدهند. این مشکل به ویژه برای محصولات ورزشی با خواص ارتوپدی مهم است. چنین چکمه هایی می توانند عملکرد خود را از دست بدهند حتی اگر دقیقاً بدانید که چگونه کفش های کتانی را با ماشین لباسشویی بشویید.

یکی از خدمات خشکشویی آنلاین حباب ، نظافت حرفه ای کفش های ورزشی است. تکنسین های این مرکز خشکشویی کردن کفش و کتانی را با انتخاب روش ها و مواد شیمیایی بهینه که مناسب برای جنس خاص کفش و کتانی است ، انجام می دهند .با متخصصان ما تماس بگیرید تا کفش‌های مورد علاقه‌تان را خراب نکنید.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *