خشکشویی آنلاین حباب

شستشوی تشک خوشخواب در منزل فوری

خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب در منزل فوری تنها یکی از صدها خدماتی است که توسط خشکشویی آنلاین حباب ارائه می شود . بدین منظور پرسنل ماهر این مرکز برای تمیز کردن تشک خوشخواب با روش های خشکشویی به منزل شما مراجعه و با توجه به میزان آلودگی و نوع لکه های پوشیده شده روی تشک با روش ها و مواد خاص تشک را خشکشویی می کننند.
تشک ، یک جزء ضروری در اتاق خواب هر خانواده ای است.  طبق آمار، تمام افراد حدود یک سوم از عمر خود را در خواب می گذراند (8 ساعت در روز).  در چنین حالت استفاده فشرده از تشک های خوشخواب مقدار زیادی کثیفی رابه خود جذب می کنند و بستر مناسبی برای رشد انواع مختلف باکتری ها و قارچ ها هستند.  در نتیجه فعالیت حیاتی این میکروارگانیسم ها، بوهای ناخوشایند پایداری بر روی تشک به وجود می آیند. بنابراین توصیه می شود خشکشویی تشک خوشخواب را بلافاصله پس از ایجاد آلودگی انجام دهید.

خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب در منزل

خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه
خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب تک نفره و 2 نفره
پاک کردن انواع لک و چرک های کهنه از روی تشک 
برای ثبت سفارش یا اطلاع از قیمت شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه ، با خشکشویی آنلاین حباب تماس بگیرید . حدود قیمت خشکشویی تشک : 300 تا 400 هزار تومان

خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب در منطقه 22 تهران

تمامی خدمات خشکشویی تشک در همه محله های منطقه 22 تهران ، توسط خشکشویی حباب ارائه می شود .
چیتگر – آزاد شهر – آتی شهر – دهکده المپیک – شهرک دانشگاه صنعتی شریف – شهرک راه آهن – پیکان شهر – شهرک گلستان – شهرک اسکان سبز ، شهرک امید دژبان – شهرک ساحل – شهرک چشمه – شهرک نمونه سپاه

قبول سفارشات خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب در منطقه 21 تهران

ساکن هر محله در منطقه 21 تهران هستید ، تمامی خدمات خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب ، توسط خشکشویی آنلاین حباب در دسترس شماست.
وردآورد ، تهرانسر ، شهرک غزالی ، ویلاشهر – شهرک شهرداری – شهرک دانشگاه – شهرک استقلال – باشگاه نفت – شهرک دریا – شهرک آزادی –فرهنگیان – شهرک پاسداران

خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب در منطقه 2 تهران

منطقه 2 تهران از مناطقی است که خشکشویی حباب ، در تمام محله های آن ، اقدام به ارائه خدمات خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب کرده است .
پونک – کوی نصر – تهران ویلا – شهرک ازمایش – دریان نو – ستارخان – سعادت آباد – مرزداران – شهر آرا – شهرک غرب – صادقیه – طرشت – ایوانک – شریف – توحید – فرحزاد – شهرک غرب

خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب در منطقه 5 تهران

برای استفاده از خدمات خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب در هر محله منطقه 5 تهران ، با خشکشویی حباب تماس بگیرید.
آپادانا ، اکباتان – باغ‌فیض – پونک – جنت‌آباد – شهر زیبا – شهران – کن – کوی بیمه – فردوس

فرآیند خشکشویی تشک خوشخواب در خانه چگونه انجام می شود ؟

اولین قدم یک تکنسین های خشکشویی آنلاین حباب برای خشکشویی تشک خوشخواب، شناسایی مواد و نوع کثیفی روی تشک خوشخواب است. در مرحله بعد، تکنسین های این مرکز معرف های شیمیایی مناسب برای نوع خاصی از آلودگی را انتخاب می کند.  در صورت لزوم، قبل از شروع کار، غبارگیری عمیق محصول با جاروبرقی دارای برس توربو انجام می شود ، سپس تزریق محلول شیمیایی مورد نظر در مکان هایی با بیشترین آلودگی انجام می شود.   تکنسین های حباب با توجه به دانش و تجربه زیادی که در امور خشکشویی دارند به طور تجربی زمان بهینه عملکرد ماده تمیز کننده را دانسته و  پس از اینکه ماده شیمیایی عمل کرد و لکه ها را حل کرد، استخراج ترکیب شیمیایی پاک کننده مصرف شده از عمق تشک خوشخواب شروع می شود.  پس از پاک کردن گرد و غبار و تمیز کردن لکه ها از روی تشک خوشخواب در صورت نیاز می توان تشک را با دستگاه های مخصوص خشک کرد.

چگونه بوهای نامطبوع مانند بوی رطوبت، ادرار و.. را از تشک خوشخواب حذف کنیم؟

از بین بردن بوی نم و کثیفی از تشک کار آسانی نیست. شما باید با قرار دادن تشک خوشخواب در یک روز آفتابی در بالکن یا حیاط شروع کنید.  می توانید مقدار زیادی جوش شیرین  روی تشک ریخته  و بگذارید 8 ساعت بماند ، سپس جوش شیرین را از روی تشک پاک کنید.
گیاهان معطر و اسانس ها نیز به این مشکل کمک می کنند. هنگام استفاده از گیاهان خشک (اسطوخودوس، بادرنجبویه، نعناع، ​​پونه کوهی، دانه های کاج)، به یاد داشته باشید که اگر آنها را برای مدت طولانی در تشک خوشخواب نگه دارید، ممکن است تشک حشره بزند.
بوی ادرار دائمی و خاص است و مقابله با آن بسیار دشوار است، اما می توان آن را از روی تشک خوشخواب حذف کرد . بدین منظور باید یکی از روش های زیر اعمال شود:
– سرکه %9 (1 قاشق غذاخوری) با آب مخلوط شده و در یک منطقه تاریک به تشک اعمال شود. 
– آب لیموی تازه با نمک مخلوط شده و به مدت 5/1-2 ساعت روی لکه قرار گیرد.
– هنگام استفاده از بوراکس، ناحیه کثیف را با آب مرطوب نموده سپس  پودر را روی تشک بپاشید.  پس از خشک شدن ناحیه ، پودر را با جاروبرقی جدا کنید.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *