خشکشویی آنلاین حباب

حباب : خشکشویی آنلاین تهران تحویل فوری

خشکشویی آنلاین تهران ، یکی از خدمات مورد نیاز ساکنین تهران است که توسط حباب ، بصورت آنلاین ارائه می شود .
امروزه با توجه به اینکه خانم ها نیز اغلب شاغل هستند شستن لباس ها و دیگر وسایل مثل شستشوی مبل را به خشکشویی ها می سپارند اما گاهی آنقدر مشغله کاری زیاد است که زمان لازم برای طی کردن مسافت زیاد و ترافیک وجود ندارد که خشکشویی آنلاین در این زمینه بسیار کارآمد است و راحتی بیشتری برای کاربران ایجاد کرده است. شاید سالها قبل این امکان وجود نداشت که با یک تماس تلفنی، لباس های کثیف خود را برای شستشو به یک مرکز خدماتی بسپارید و بعد از مدت معین آنها را دم در منزل خود کاملا تمیز تحویل بگیرید.
خشکشویی آنلاین حباب با بیش از 5 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات خشکشویی لباس، مبل شویی آنلاین، اتوشویی، رنگرزی لباس، بخارشویی و سایر خدمات در این رابطه؛ فعالیت می‌کند. تعرفه قیمت خشکشویی و کیفیتی ارائه شده در حباب در بالاترین حد تعادل خود است. خدمات خشکشویی لباس مانند سایر خدمات حباب نیز به صورت آنلاین انجام می‌شود.

خدمات خشکشویی آنلاین حباب

• خدمات شستشو ، اتوکشی ، بخارشویی ، سفیدشویی و لکه برداری

شستشو و خشکشویی کت و شلوار شستشو و خشکشویی لباس مجلسی
شستشو و خشکشویی لباس عروس شستشو و خشکشویی مانتو  شلوار
خشکشویی لباس مردانه و زنانه خشکشویی پیراهن زنانه و مردانه
خشکشویی کت دامن شستشو و خشکشویی چادر
خشکشویی کاپشن ،پالتو و بارانی خشکشویی ژاکت
خشکشویی حوله حمام شستشو حوله تن پوش ، استخری
خشکشویی حوله پالتویی خشکشویی و شستشوی روتختی

خشکشویی کفش و کتانی

خشکشویی کفش اسپرت و کتانی  خشکشویی کفش جیر و چرم
خشکشویی نیم بوت جیر و چرم  

شستشوی پتو و روتختی در تهران

شستشوی پتو (تک شویی) شستشوی لحاف (تک شویی)
شستشوی روفرشی (تک شویی) شستشوی پتو مسافرتی (تک شویی)

خدمات پرده شویی در تهران

شستشوی پرده توری شستشوی پرده پارچه ای
شستشوی پرده حریر شستشوی پرده مخمل
شستشوی پرده زیرا  شستشوی پرده رومن ، دکوری ، لوردراپه و….

برای سئوال ، درخواست و ثبت سفارش ، به انتهای صفحه مراجعه کنید .
اطلاع از قیمت خشکشویی (کلیک کنید)

مزایای خشکشویی آنلاین حباب

• بیمه لباس
• تحویل فوری
• ارسال رایگان
• مقرون و بصرفه

خشکشویی آنلاین تهران
خشکشویی آنلاین تهران

چطور در خشکشویی آنلاین حباب ، سفارش ثبت کنیم؟

برای ثبت سفارش، شما مشتریان عزیز می‌توانید از طریق شماره تماس و اپلیکیشن حباب اقدام کنید که در هر دو صورت سفارش شما دریافت می‌شود و توسط همکاران ما در بخش ارسال و دریافت مرسولات جمع‌آوری می‌شوند. توجه داشته باشید که کارشناسان ما کاورهای مخصوص لباس‌های کثیف به همراه دارند. در نهایت کارگاه کاملا مکانیزه خشکشویی حباب منتقل می‌شوند. همچنین در فرایند خشکشویی آنلاین حباب ، یک کد اشتراک دریافت خواهید کرد. برتری حباب نسبت به سایر همکاران این است؛ با توجه به نوع درخواست و سرویس مشتری یک برنامه منحصر به فرد برای شستشوی هر تکه لباس اختصاص می‌دهد. پس از انجام برنامه اختصاصی و درخواستی ( لکه بری ، خشکشویی ، اتوکشی ، تعمیرات لباس ….) سفارش شما در کاورهای مخصوص البسه پاکیزه به شما تحویل داده می‌شود. تحویل سفارش در زمان درخواستی و مکان انتخابی شما توسط همکاران ما انجام می‌شود. کادر فنی حباب کارشناسان مجرب و دوره دیده می‌باشند و این اطمینان را به شما می‌دهیم که سفارشات شما در طول فرآیند خشکشویی لباس هیچ آسیبی نخواهند دید ولی با اینحال حباب برای ایجاد اعتماد و اطمینان بیشتر، لباس‌های شما را بیمه می‌کند.

خشکشویی چیست؟

به نظر شما آیا می توان زندگی بدون شستشو را تصور کرد؟ شاید جواب این سوال برای شما بدیهی باشد اما اگر چندین سال قبل از فردی پرسیده می شد که  آیا شستسو بدون استفاده از آب امکان پذیر است؟ شاید تعجب می کرد. شستشو یکی از ضروریات زندگی بشری است و روش شستشو با گذشت زمان در حال تغییر است. سال ها مردم لباس های خود را در کنار جوی ها و چشمه ها شستند و بعد با تولید ماشین آلات و اختراع ماشین لباس شویی روش آسانی برای شستشو در اختیار مردم قرار گرفت و اکنون بدون استفاده از آب خشکشویی ها با دقت و جزئیات بیشتری در امر نظافت و شستشو به داشتن یک زندگی سالم و زیبا کمک می کنند. امروزه خشکشویی آنلاین با ارائه برترین خدمات جایگاه خوبی در جامعه کسب کرده است. در ادامه مقاله به طور مفصل در مورد خشکشویی بحث می شود.

این روزها کمتر کسی با این واژه آشنا نیست و اگر کسی البسه و موارد قابل شستشوی منزل خود را به خشکشویی نداده، حتما نام آن را شنیده و از نحوه کلی کار آن اطلاع دارد. اما به این دلیل که خشکشویی یک امر حرفه ای در شستشو است و به عنوان روشی که برای شستن لباس در آن از آب استفاده نمی شود، تعریف می شود. در روش آبشویی به دلیل قطبی بودن مولکول های آب ، لباس هایی مثل کت و شلوار و پالتو رفته رفته از شکل می افتند و حالت خود را از دست می دهند؛ به همین دلیل بهتر است از مواد حلال و شوینده های غیر قطبی برای شستن این گونه لباس ها استفاده شود، حتی در این حالت خیلی بهتر از روش آبشویی لکه ها از بین می روند. در این روش دستگاه مخصوصی وجود دارد که یک محلول شیمیایی به آن اضافه می شود و لباس ها در آن جای می گیرند پس از یک مدت زمان مشخص لباس ها کاملا خشک از دستگاه بیرون می آیند.

امروزه با توجه به اینکه خانم ها نیز اغلب شاغل هستند شستن لباس ها و دیگر وسایل مثل شستشوی مبل را به خشکشویی‌ها می سپارند اما گاهی آنقدر مشغله کاری زیاد است که زمان لازم برای طی کردن مسافت زیاد و ترافیک وجود ندارد که خشکشویی آنلاین در این زمینه بسیار کارآمد است و راحتی بیشتری برای کاربران ایجاد کرده است. شاید سالها قبل این امکان وجود نداشت که با یک تماس تلفنی، لباس های کثیف خود را برای شستشو به یک مرکز خدماتی بسپارید و بعد از مدت معین آنها را دم در منزل خود کاملا تمیز تحویل بگیرید.

تاریخچه خشکشویی

نوشتن تاریخی برای شستن لباس شاید جالب نباشد، اما برای خشکشویی لباس که حرفه ای تازه است باید شناسنامه ای نوشت تا کسانی که در ابداع این روش  موثر بودند در تاریخ ماندگار بمانند. از آن جایی که مردم روم باستان افرادی بسیار ایده پرداز بوده و دائم تلاش می کردند تا سیستم های گوناگون شهر را توسعه دهند، در شستشوی لباس نیز پیشرو بودند و این کار را اغلب به کمک ظرف های بزرگ چوبی انجام می دادند. با اینکه روش های آن زمان هیچ شباهتی به روش های امروزی ندارد اما هدف در همه روش ها تمیز شدن لباس ها است. در روم باستان از پاک کننده هایی که برای شستن لباس استفاده می کردند مخلوطی از آمونیاک بود. مخلوط آمونیاک چیزی شبیه به ادرار حیوانات و انسان ها است که این ماده برای از بین بردن لکه ها و عرق های نقش بسته بر روی لباس بسیار مفید است.

 تقریبا دویست سال قبل روشی که جولی بلین کشف کرد، کم کم در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت. اما مواد شیمیایی استفاده شده در پاک کننده ها در این روش، بر سلامت انسان تاثیر منفی داشت و بزرگترین مشکل این مواد آتش زا بودن آن ها بود؛ به همین علت آتش‌ سوزی های بسیاری در دکان های خشکشویی صورت می گرفت. آتش سوزی خشک شویی ها باعث شد تا مقامات شهری تصمیم بگیرند که این مغازه ها به بیرون از شهر منتقل شوند.

 در سال ۱۹۰۰ پاک کننده های خشک جای خود را به حلال های کلریدنی دادند که این حلال ها قابلیت اشتعال کمتری از نفت داشتند. از جمله محلول های کلرداری که در این روش شستشو استفاده می‌شد می ‌توان به تتراکلرومتان اشاره کرد. در سال ۱۹۳۰ محلولی به نام پروکلر اتیلن به وجود آمد که اغلب خشکشویی ها از این ماده برای تمیز کردن انواع لباس ها استفاده می‌ کردند. اکنون دیگر محلول های شیمیایی بسیار باکیفیت برای خشکشویی ها استفاده می شود که جنس البسه کیفیت خود را حفظ کنند و به بهترین نحو ممکن پاک شوند. با اینترنتی شدن جهان، خشکشویی آنلاین نیز از این قافله عقب نمانده و روز به روز به تعداد کسانی که به روش آنلاین از خشکشویی لباس استفاده می کنند افزوده می شود.

تفاوت خشکشویی با روش‌های سنتی

 پیشرفت علم ظاهر و باطن بسیاری از کارها را عوض کرده است، به گونه ای که شاید این تغییر را خیلی ها باور نکنند. مثلا در روش شستشو دستگاه های مختلفی از جمله ماشین لباسشویی ها و دستگاه های خشکشویی توانسته اند جای روش های سنتی را بگیرند.

 یکی از تفاوت های این دو روش این است که در روش خشکشویی برای از بین بردن لکه های لباس از حلال پرکلراتیلن استفاده می شود، در حالی که در شست و شو های سنتی از پاک‌کننده‌ هایی مثل پودر، صابون و … استفاده می شود که با ترکیب این مواد با آب، کثیفی های لباس ها از بین می روند. همچنین در روش‌های سنتی پس از اتمام شستشو، لازم است که لباس ها را قبل از استفاده کردن خشک نمایند اما در این شیوه جدید پس از اتمام شستشو لباس ها کاملاً خشک بوده و بلافاصله می توان از آنها استفاده کرد. در روش های سنتی پس از اتمام کار البسه  نیاز به اتو کشی دارند  اما در روش جدید پس از اتمام کار نیازی نیست که همه لباس ها اتو کشی شوند. پاک کننده هایی که در روش خشکشویی استفاده می‌ شوند قابل بازیافت هستند اما پاک کننده هایی که در روش شستشوی سنتی از آنها استفاده می شود فاقد این قابلیت هستند. حفظ کیفیت البسه در روش نوین خیلی بالاتر از روش قدیمی است.

نتیجه گیری

شما در هر کجای دنیا که باشید، نیاز دارید البسه و یا پرده منزلتان هر از گاهی شسته شوند. شستشوی وسایل پارچه ای از دوران باستان روش های مخصوص به خود را داشت که با گذشت زمان و تولد ماشین آلات تحول عظیمی در این زمینه نیز به وجود آمد. خشکشویی ها جدیدترین روش برای شستن البسه است که در کل دنیا به عنوان یک کسب و کار بسیار موثر در رفاه جامعه به خدمت مشغول هستند.

خشکشویی آنلاین حباب با خدماتی مثل رنگرزی لباس، شستشوی مبل و خشکشویی لباس با جمع آوری سفارش از هر محلی که شما تعیین می کنید و پس از انجام هر خدماتی که شما سفارش داده اید، با یک بسته بندی ویژه در محل تعیینی، سفارش شما را ارائه می دهد. شما بعد از سفارش می توانید از طریق اپلیکیشن حباب وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

بشنوید : نظرات مشتریان

توجه فرمایید

خشکشویی آنلاین حباب بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 200 هزار تومان و برای سفارشات کمتر ، مبلغ 50 هزارتومان بابت دریافت و ارسال در نظر گرفته شده است.
در صورتیکه خارج از محدوده سرویس دهی حباب  ( مناطق 2 – 5 – 21 – 22 ) می باشید و تمایل به دریافت خدمات را دارید می توانید از طریق پشتیبانی حباب با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *